20230116

7. nap

AZ ÖRÖKSÉG TÜKÖRE

2020. június 1. 6:17 – Csak egy homokszem

Mindegyikőtökhöz eljön, gyermekeim

"Minden idő ugyanabban a pillanatban fog megállni. Én VAGYOK felfüggeszti az időt a Figyelmeztetés, a Tudat megvilágosodása, egy Új Pünkösd idejére. Minden életeteket a kezdetektől fogva, filmként lepergetve, a szemetek előtt fogjátok látni. Nem lesz semmi zavaró tényező, mert minden csend lesz. Ti és Istenetek egyedül az Örökkévalóság Tükrében. Az Örökkévalóság Tükrében fogjátok szemlélni Isteneteket, elméteket; lelketeket a dicsőség ragyogásába helyezve, örökre átalakítva egész lényeteket. Vagy magának az Isteni Egynek a képmásává, vagy a Gonosznak a képmásává."

"Minden elkövetett vagy elmulasztott bűn, lejátszódik. Minden cselekedeted, tekinteted, gesztusod, gondolatod, szavad, érzésed feltárul, és azok eredményei a körülötted lévőkre, és a saját életedre, családodra, szomszédaidra, ellenségeidre."

"Igen vagy nem a te Istenedre!

Ne féljetek! Könyörögjetek kegyelemért!"

"Sokan gúnyolódni fognak és nyíltan elutasítják Istenüket. A föld meg fog nyílni, hogy befogadja őket, a gödörbe. Igen, sok gonosz gyermek fog ott és akkor holtan esni. Én vagyok az Igazságos! Mindenki meg fogja ismerni Istenét, szemtől szembe. Minden hamis vallás, lelepleződik, mint a Gonosz műve."

"Nem lesz többé mentség arra, hogy mi az emberiség igazi eredete, vagy mindannyiótok igazi Teremtője, Istene. Vagy a végső célotok, ha akkor és ott átmennétek. Ne próbáljatok menekülni és elbújni. Ez nem lesz lehetséges. Dobjátok el a védekezéseteket, és könyörögjetek Kegyelmemért! Egyeseknek további 40 napot, vagy 6 hetet adok, hogy meghozzák a végső döntést. Igen vagy Nem az ő Istenüknek?"

"Ezután a kárhozat Fia, fel fog ülni a trónjára és rá fogja kényszeríteni szörnyűségeit. A 40 nap vagy 6 hét alatt a Sátánnak nem lesz hatalma az emberi akaratotok felett. Ez az Én Kegyelmem. Az Én Ajándékom nektek, hogy lehetőséget adjak nektek, hogy az átkozott Kígyó és csatlósai könyörtelen zavarásai és támadásai nélkül döntsetek."

"Néhányan meg fognak térni, de a 6 hét alatt visszatérnek bűnös életükhöz. Ilyen az emberi faj gyengesége. Vigyázzatok, az Igazságosságomnak nem lesz határa, azokkal szemben, akik felveszik a Fenevad Jegyét, vagy elutasítják Istenüket, hogy ragaszkodjanak egy haldokló világhoz, vagy továbbra is bűnben éljenek. Nem látjátok, hogy ez a világ kimerült, és nem folytatható azzal a mocsok mennyiséggel, amelyben egyénileg és kollektíven részt vesztek? A földet átitatja a vér; az abortusz, a háború és a gyilkosság, és nem tud többet elnyelni. Ti kollektíven behúztátok a halálcsillagot, a Föld pályájára".

"Figyeljetek most!"

"Két égitest fog összeütközni, a bolygótok légkörében, ami egy hatalmas Keresztet fog létrehozni, amit a Föld minden lakója látni fog. A szemetek ezt tisztán fogja látni. Ez a jel a Figyelmeztetés Most van!"

https://uzenet.bloglap.hu/cikkek/a-nagy-figyelmeztetes-olyan-lesz-mint-a-tisztitotuz-71093/

– Megáll az idő!

"Beléptek önmagatokba, és életutatok képei fognak elétek gördülni. Senki sem fogja látni vagy hallani a Figyelmeztetéseteket, mivel elmerülnek a saját élményükben Az Örökkévalóság Tükrében. Ti vagytok az Utolsó Nemzedék, Gyermekeim! Titeket választottalak ki az örökkévalóságból, általam, hogy ebben a nemzedékben éljetek! Segítsetek Nekem megmenteni a világ elveszett Gyermekeit."

"Én VAGYOK most visszatérve, hogy begyűjtsem a termést. Én VAGYOK megvédem az enyéimet, de azok, akik tudatosan elutasítják Istenüket, szenvedni fognak örökké, a sötétség, a borzalom, a bánat, a sikolyok ürességében, a Kígyókirállyal és csatlósaival együtt, a tűz tavában."

"Az Örökkévalóság Tükre mindenkinek egyazon pillanatban fog feltárulni."

"Ne keressetek dátumokat vagy időpontokat, és ne hallgassatok semmilyen hangra, ünnepi napokkal vagy naptári hónapokkal vagy évekkel. Én VAGYOK előre meg fogom adni nektek, hogy mindenki láthassa. Fehér felhők, amelyek nem normálisak a szemnek, 7 nappal az Örökkévalóság Tükre érkezése előtt világszerte megjelennek."

"Az égitestek szőre, a farkuk pora lesz az, ami mindenki számára látható lesz."

"Akiknek utazniuk kell, fontolják meg, hogy visszatérjenek otthonaikba, családjaikba, szeretteikhez, mivel a káosz és a lázadás, a nemzetetekben, már messze előrehaladott állapotban lesz. Ti Amerikában már most látjátok az anarchia első jeleit. A szülési fájdalmak már megkezdődtek. Folytatódni fognak. A pestis második hulláma idén ősszel fog elszabadulni. Készüljetek fel 3 hónapra élelemmel, vízzel és üzemanyaggal arra az időre, VAGYOK, aki lerövidíti az időt, mivel minden az Én Kezemben van. Nem a Kígyókirály elit rabszolgáinak rothadó terveiben, ahogy ők gondolják. Az Örökkévalóság Tükre leszáll az Örökkévaló Trónjáról, és minden egyes Gyermekem előtt ragyogni fog!"

"Isten, az Atya, a Mindenható "

Nincsenek megjegyzések: