20081108

Szellemi fegyverzet Efézus 6,11


Megigazultam Jézus Krisztusba vetett hitem által és nincsen immár semmi kárhoztatásom, mert Krisztus Jézusban vagyok. Nem test szerint élek, hanem szellem szerint. Én Jézus Krisztust befogadtam a szívembe és hatalmat kaptam arra, hogy Isten fiává váljak. Kijelentem, hogy nem testtől és vértől születtem, hanem Isten Szellemétől. A Szent Szellem az én szellememmel együtt tesz bennem bizonyságot, hogy én Isten gyermeke vagyok. Nem a félelem szellemét kaptam, hanem a szeretet szellemét, az erő szellemét, a józanság szellemét, a hatalom szellemét. Az Istenfélelem szellemét, a tanácsadásnak szellemét, a bölcsesség szellemét, a tudomány szellemét és az öröm szellemét.
Szeretem az igazságot és gyűlölöm a hazugságot, ezért felkent engem az Úr öröm olajával, és az Úr Szelleme van énrajtam, Aki felkent engem, hogy a szegényeknek az evangéliumot hirdessem, a foglyoknak szabadulást hozzak, a vakoknak szemeik megnyílását és szabadon bocsássam a lesújtottakat és hirdessem az Úrnak kedves esztendejét. Eltörölte a parancsolatban ellenem szóló vádiratot, amely ellenem volt, és azt eltette az útból, odaszegezvén azt a keresztfára. Kolossé 2,14
Hatalmat kaptam arra, hogy kígyókon és skorpiókon tapossak, az ellenség minden erején és semmi nem árthat nékem. Mert meg van írva, hogy Jézus lefegyverezte a fejedelemségeket és a hatalmasságokat, őket bátran mutogatta, diadalmat vett rajtuk. Kolossé 2,15
És most felövezem magam az igazlelkűséggel és megbocsátok minden embernek, ahogy meg van írva, elszenvedvén egymást és megbocsátván kölcsönösen egymásnak. Ha valaki ellen panaszom volna, miképpen a Krisztus is megbocsátott nekem, akképpen én is. És mikor most imádkozva megállok, megbocsátok, hogy az én Atyám is megbocsásson nékem. A szívemből kivetek minden neheztelést, keserűséget, sértődékenységet, érzékenységet, haragot, gyűlöletet, fölgerjedést, arroganciát, bosszúállást, rosszindulatot, rombolást, irigységet, féltékenységet, félelmeket és vetekedést. Felöltözöm a jószívűséget, az én szívem új szív, olyan, mint Jézus Krisztus szíve: szelíd és alázatos. Szellemi ember vagyok. Kolossé 3,13 Márk 11,25
Jézus nevében felveszem az igazság mellvasát. Én igaz ember vagyok, mert az Atya Jézus Krisztus igazságát nékem adta az én hitem miatt. Mert kegyelemből tart meg engem az Úr hit által és ez nem tőlem van, hanem Isten ajándéka, nem az én cselekedeteim miatt, nehogy ezzel kérkedjek. Mert azáltal lesz nyilvánvaló az Isten szeretete bennem, hogy az Ő egyszülött Fiát elküldte az Isten, hogy éljek Őáltala. Nem abban van a szeretet, hogy én szeretem Istent, hanem ahogy Ő szeretett minket, hogy Jézust odaadta áldozatul az én bűneimért, hogy kiszabadítson engemet a gonosz világból saját magának az Ő akarata szerint. Szívemből hiszem, hogy Jézus Krisztus meghalt az én bűneimért, és feltámadott az én megigazulásomért. És felült a Mennybe az Atya jobbjára, hogy énértem közbenjárjon. Én ezért Isten igazsága vagyok ebben a világban. Megtagadok minden vádlást, kárhoztatást és hamis bűntudatot. Igaz ember vagyok, mintha sohasem vétkeztem volna. Efézus 2,8-9; 1 János 4,9-10; Galata 1,4
Jézus nevében felveszem a békesség saruját és jó hírt viszek magammal, mivel meg van írva: mily szépek a hegyeken az örömmondónak lábai, aki békességet hirdet, jót mond, szabadulást hirdet, aki ezt mondja Sionnak: Uralkodik a te Istened! Békességet hirdetek minden embernek, hogy béküljenek meg a közel, s távol valók Istennel. Elszakítom magamat a háborúságtól, a viszálytól, a veszekedéstől, a perpatvartól, vitatkozásoktól, érvelésektől, keserű civódásoktól. Ezekkel semmiféle közösségem nincs. Ezeket megtaposom a lábammal, a békességgel. Mert meg van írva: a békesség Istene megrontja a Sátánt a mi lábaink alatt hamar! Megtagadom az önfejűséget, az erőszakosságot, a nyugtalanságot, az idegességet. Ézsaiás 52,7; Róma 16,20
Jézus Nevében felveszem a hit pajzsát, ami teljesen megvéd a földtől a fejem tetejéig. Hiszem, hogy belőlem élő víznek folyamai ömlenek, ami kioltja az ördög minden tüzes nyilát. Mert azt mondja az Ige, hogy vannak,
akik titkon lövöldözik az ártatlant, megélesítik a nyelvüket, mint egy szablyát és gonoszul csacsognak és rossz dolgokat mondanak. De most az Isten Igéjébe vetett hitem által ezeket a beszédeket, rágalmakat, szidalmakat, kritikákat kárhoztatom a Jézus Nevében, mert ez az én örökségem. Rám csak Isten Igéje van befolyással a Szent Szellemmel egységben. Megtagadom magam körül az átkokat, a halált, a baleset szellemét. Ezen a mai napon is élek és hirdetem Isten Igéjét. Öreg koromban is üde és zöldellő leszek. Az Úr házában vagyok elültetve. Bele vagyok oltva a szelíd olajfába és ezért részesülök Isten minden áldásából. Megtagadom a varázslást, spiritiszta sátáni erőket, rontásokat a testem felett, a lelkem és a szellemem felett. Meg van írva, hogy nem fog a varázslás Jákobon és a jövendőmondás Izraelen. Róma 3,13-14; Zsolt 10,7; Zsolt 5,10-11; Zsolt 140
Jézus nevében felveszem az üdvösség sisakját, ami a reménység sisakja is. A reménység az én lelkemnek a bátorságos horgonya. Az én reménységem nem szégyenít meg engemet. Amit ma reméllek, az nekem holnap meglesz. Megtagadok minden kapcsolatot a pesszimizmussal, a csüggedéssel, a kételkedéssel, a bizonytalansággal, a szerencsétlenséggel, és a félszegséggel. Megtagadom a felejtés, a butaság, a tudatlanság, a homály, a vakság, a hitetlenség, tisztátalanság, paráznaság gondolatát. Mert megvan írva, hogy ejtsük foglyul a gondolatainkat és Jézus Krisztus engedelmességére sarkaljuk őket. És most erőt és hatalmat veszek a gondolataimon és Jézus nevében megtagadom a kesze - kusza gondolatokat. Jöjj Szent Szellem és a te tüzeddel és keneteddel söpörj ki minden salakot és mérget. Megvallom a Jézus nevében, hogy amik jók amik kedvesek azon elmélkedek. Nem vagyok feledékeny hallgatója Isten Igéjének, hanem megtartója vagyok. Olyan vagyok, mint Józsué, aki éjjel-nappal Isten Igéjén elmélkedett és az Úr vele volt mindenkor. Róma 5. 5
Jézus nevében felveszem a Szellemnek a kardját, ami Isten Igéje. Meg van írva, hogy ég és föld elmúlik, de Isten beszéde megmarad örökké. Isten beszéde olyan az én számban, mint a kétélű kard: élet, szellem, energia. Isten beszéde élő és ható öl és megelevenít. Megtagadom a világias, hiábavaló beszédeket, pletykaságot. Zsidó 4,12
Mindezek fölé fölveszem a dicséret palástját, és a Jézus Krisztus nevében megparancsolom neked, te depresszió, letargia, szomorúság, halál, gyász szelleme, hogy távozz tőlem a Jézus Nevében! Mert meg van írva, hogy Isten Országa öröm és én örvendezek. Meg van írva, hogy Isten a dicséretek között lakozik, ezért dicsérem Őt! Kolossé 3,16; Zsolt 107,22
Néhány erőteljes megvallás
Az én testem a Szent Szellem temploma, mely meg van váltva, meg van tisztítva, meg van szentelve a Jézus vére által. I Kor 6,19
Az én tagjaim, testrészeim az igazságnak eszközei, amelyek az Istennek vannak szánva, az Ő szolgálatára, az Ő dicsőségére. Róma 6,13
Az ördögnek semmi helye énbennem, nincs hatalma rajtam és semmilyen jogos igénye az életemben. Mindent elvégzett Jézus vére. Róma 3,23-25
Legyőzöm a Sátánt a Bárány vére által és az én bizonyságtételem által. Jelenések 12,11
Megtermem a Szellem gyümölcseit, amely: szeretet, öröm, békesség, béketűrés, szívesség, jóság, hűség, szelídség, mértékletesség. I Kor 6,13
ÁMEN!

Nincsenek megjegyzések: