20100925

AZ ÉN SZENT IGÉM MINDEN ÉDESANYÁHOZ

ÉN, ISTEN AZ ÚR ÉS MENNYEI ATYA, szólok hozzátok e föld édesanyáihoz;

Hozzátok HOZZÁM a gyermekeiteket, hozzátok őket HOZZÁM már akkor, amikor ők az anyaméhetekben megfogantak, hogy ÉN, az anyaméhetek gyümölcsét megáldhassam és az szentté váljon ÁLTALAM! Akkor fogtok gyermekeket felnevelni, akik az áldásotokká válnak, mivel ők már a ti gondolataitok áldása és szeretete által, az ÉN szellemi életmagom felveszik és ezáltal az Isteni szeretetszavaim befogadói lesznek; mert miként egy gyümölcsnek időre van szüksége a megérésig, úgy egy emberi léleknek is nagyon sok időre van szüksége, hogy éretté váljon és hogy földíszítve lehessen a szeretet rózsáival!

Mert csak a szeretetem, semmi más, mint az irgalmas szeretetem a gyermekeim iránt teljesen mindegy, hogy azok mit hoznak magukkal erre a földre, oldoz fel és szabadít meg mindentől - az ellenpólusomhoz való kötődéstől -, és termékennyé tesz az ÉN szeretetparancsolataim befogadásához. Hát kik lehetnének jobban hivatottak minderre, ha nem ti, e föld édesanyái, ezt a szeretetcsírát már a keletkező gyermeketek lelkébe ültetni; mivel minden szellemi mag gyümölcsöt terem, százszorannyit, ha az ÉN SZENT IGAZSÁGOM tudatában mondatik ki. És így nagyrészt rajtatok múlik, hogy gyermekeitek benneteket örömmel és boldogsággal, vagy szomorúsággal, boldogtalansággal töltenek el.

Ha ti a gyermekeiteket a fiatalság kezdetétől az ÉN isteni szeretetgondolataim bizalmába fogadjátok, úgy azok gyermekeitek fölött úrrá lesznek, és így ők minden ellenáramlat fölé emelkednek. Viszont, ha ti ehhez nem vagytok készek, úgy nagyon hamar meg fogjátok állapítani, hogy mennyivel nehezebb, egy ilyen gyermeket felnevelni. Mert sok mindent amit egy lélek, mint kötöttséget erre a földre magával hoz, lehet az Isten iránti nevelés által enyhíteni és feloldani; a gyermekért való igyekezet szerint.

Így minden egyes anya szent felelőséggel tartozik, amely minden egyes anyában tudatossá kell hogy váljon; mert megkap ő a gyermekben egy értékes kincset BELŐLEM egy lélekkel, melyet vigyáznia és óvnia kell mindenekelőtt e világ szennyétől, és felnevelnie az ÉN MAGAM HASONMÁSÁVÁ! Ez csak akkor fog sikerülni, ha ő önmagát a gyermekével együtt tudatosan NEKEM, AZ ISTENI ATYJÁNAK átadja és ENGEM nap mint nap mindenben kér, hogy őt vezessem, a gyermekét vigyázzam és megóvjam őt az ő útjain. Egy ilyen gyermek akkor vezetve lesz ÁLTALAM, és amikor majd megtanul imádkozni az édesanyjától, és már a gyermekkorától fogva ENGEM a bizalmába fogad, és mindenkor amikor cselekszik, először RÁM, AZ Ő MENNYEI ATYJÁRA gondol és a szeretete a szívében HOZZÁM olyan mély alapokon nyugszik, hogy egy ilyen gyermek már semmit sem tesz NÉLKÜLEM, és így vezetve az Isteni útjaimon, felemelkedhet az ÉN ORSZÁGOMBA a legmagasabb magaslatokig!

Látjátok, ti e föld édesanyái, milyen fontos ez a feladat melyet ÉN, ISTEN AZ ÚR a ti kezeitekbe adtam, egy feladat - egy szent lélekmunkálat a gyermekeiteken -,amely a ti áldásotokká válhat, vagy sem, aszerint ahogy ti azt akarjátok! Mert szabadok vagytok ti mindannyian, és ebből a szabadságból kiindulva kell döntést hoznotok; egy élethez az ÉN szeretetemben, vagy egy élethez e világ csábító materializmusában!

E föld anyái, a ti kezeitekben van tehát elsősorban, hogy miként vigyázzátok gondozzátok és nevelitek a gyermekeitek lelkeit, a ti kincseiteket BELŐLEM. Ha ti őket, a ti gyermeklelkeiteket a HOZZÁM és embertesvéreik iránti szeretetben nevelitek - mert ÉN minden embertestvéretekben ott vagyok -, úgy ti e föld igaz áldáshozói lesztek. A szent szeretet akkor kivirágzik a ti otthonotokban és azt a béke otthonává teszi, mivel ÉN oda beköltöztem, ebbe a szeretetem otthonában.

Nézzétek, ez a szellemi életmag gyümölcse, hozzátok mindezt HOZZÁM ti e föld édesanyái és ez az egész világ! Mivel a szeretet lángoló ereje hasonlít egy mágneshez, amely mindent magához vonz, úgy, hogy idővel mindennek a szeretet lángoló ereje által, szeretetben kell átváltoznia,

mert az, amit egy lélek kibocsát,
hozzá visszatér!
Ez egy örök, megdönthetetlen törvény!

Így legyetek a szeretetem fénygyermekei, ti e föld édesanyái, és neveljétek fel gyermekeiteket az ÉN isteni szeretettörvényeim szerint!

Így most tudjátok, hogy miként válhattok áldáshozókká, és miképpen bocsáthatjátok ki a szeretet fényét erre a világra! Bizonyuljatok ilyen áldás és boldogságnyújtókká, váljatok a gyermekeitek nemes példaképeivé a színtiszta és igaz szeretetemben, A SZENT JÉZUS SZERETETBEN, úgy majd időről időre minden - általatok, körülöttetek - áldássá fog változni!

Ha viszont ti, az ellenpólusom e világi csábításait követitek, és ezáltal hiányos lesz a gyermekeitek léleknevelésében a színtiszta Jézus-szeretetet, úgy hiányosak lesznek egykor a felnőtté vált gyermekeitek a szeretetben - és akkor csodálkozni fogtok, hogy a világ szeretet nélküli?

Mert minden földi élet egy megmérettetés minden egyes lélek számára, és ha az minél előbb az isteni szeretettörvényeim szerint lesz téve, annál gyorsabban helytálltok ugyanazokban. Ezért a ti kezetekben van, e föld édesanyái, hogy a gyermekeitek fénylő példaképei legyetek, hogy ők megtanulják a szeretet törvényét, a ti és saját maguk áldásaként a korai gyerekkoruktól fogva, amely ígyhangzik:

SZERESD ISTENEDET MINDENEKFÖLÖTT
ÉS EMBERTESTVÉREDET MINT ÖNMAGAD!

Így hívjatok ENGEM, hogy ÉN benneteket magamhoz vehesselek és megmutathassam nektek, miként válhattok a Szeretetem Édesanyáivá! Ilyen könnyűvé teszem ezt nektek, és ÉN mindent nektek adok, amire szükségetek van:

ÉN lehelyeztem a mennyem fénykörét erre a földre, amely benneteket teljes mértékben megajándékoz minden szellemi adomány nyal, melyeket nektek csak magatokhoz kell vennetek, hogy a szeretet igaz tanítómestereivé válhassatok gyermekeitek, a lélekkincseitek felett, hogy ezáltal váljatok e sötét föld őszinte szeretetadóivá!

ÉN eljövök közétek mindenkor, amikor ti ENGEM hívtok, és egyben a ti szívetek vezetője leszek mindenben: a ti szükségetekben és aggodalmatokban, a szent szeretet számotokra szóló feladatainak elvégzésében, és mindörökké A BARÁTOTOK, A TANÁCSADÓTOK, A TI MENNYEI ATYÁTOK JÉZUS akarok lenni!

Munkálkodjatok a gyermekeitek lelkein, ti e föld édesanyái, hogy az ő szíveik a színtisztaság oltárává váljanak, melyen az igaz, nemes szeretet nyílik az ÚRISTENNEK és minden embernek, igen, mindennek ami életet hord! Így fogja egy gyermek már ezen földön a mennyei boldogságot magában hordani, és tündöklő lesz az egész léte a szeretettől, és a gyűlölet, a kétértelműség feloldódik majd, és egy ilyen emberlélek kegyes szeretetének áldása el fogja árasztani az egész anyaföldet! Áldást, áldás után vonzotok így magatokhoz, és áldva lesznek a gyermekeitek, akik általatok HOZZÁM a mennyek lépcsőin felemelkednek!

Ez legyen hozzátok kimondatva az isteni komolyságomban a

TI MENNYEI ATYÁTOK JÉZUS
A
SZÍVEMMÉLYE-ŐSALAPPÓLUSÁBAN
AZ ÖRÖK SZERETETBEN

ÁMEN

© Lichtkreis Christi e.V.

Nincsenek megjegyzések: