Mint előző napokban elérkeztünk a lélek tükréhez, valami kérdéstek van, vagy folytassuk a tízparancsolattal. Komoly téma, s biztosan megszegtük egyik másik parancsolatot, tehát mehettek a fürdőszobába, s kérem az újabb táblázat kitöltését. Nehéz beismerni a hibák forrását, tehát az október 3-át fogjuk újra átelemezni, amiből már három van a tízparancsolat alapján, s a lelki tükör figyelembevételével.
(Lelki Alázatosság, Lelki Álhatatosság, Lelki Család, Lelki Egészség, Lelki Értelem, Lelki Fegyelem, Lelki Felelősségtudat, Lelki Figyelem, Lelki Kedvesség, Lelki Őszinteség, Lelki Szépség, Lelki Tisztaság) Nem tudom, hogy érthető volt-e október 1-eje, de szerintem az is segítség, ha november 11-ét is hozzávesszük.
„Segíts nekem Istenem, kitartani és nem feladni!”

C megjegyezte de, hát mi lesz holnap, ha a Jelenések könyvében alapján tényleg megindul a mackó. S erre a válaszom, ha már megindult volna, akkor is késő lenne, tehát biztosan nem a születésnapját teszi meg annak, legalábbis én most így gondolom, annak alapján amiről eddig értesültem, s nagyon rosszull érintett, mertha már mattot adott, akkor hogyan lehet az, hogy visszalép. Mégis miért lépett vissza, mi annak a forrása, de inkább ezzel ne foglalkozzunk.

B meg azt jegyezte meg, hogy mennyien felvették a Fenevad bélyegét, s mennyien belepusztultak, s mi lesz majd, akkor amikor megtörténik a Nagy Figyelmeztetés..., aztán meg mi történt Tajvanban ami nagyon érdekes, olyan mintha jelenés lett volna, de ez nem szokványos, csakhogy ne tudjak haladni, szerintem azért tette, mert eléggé felkaptam a vizet, s megmondtam nekik, először én megyek zuhanyozni, majd utánam jöhettek, amikor visszaérek.

Mit tettem enyém a melegvíz, ők meg zuhanyozzanak langyos vizzel, talán akkor megtanulják, hogy politikából nem lehet megérteni ami most történik, azt csak a kinyilatkoztatásokból és a lelkünkbe égetett Bibliából lehet szellemi segítséggel a megkülönböztetés kegyelmi ajándékával felfogni a maradandót.

Visszaérkeztek, a táblázatokon változás nincsen, tehát egyikük sem vette fel a Fenevad bélyegét, s ezt nagyon bölcsen tették tudatosan. A tízparancsolatot két részre lehet bontani, az első három érthető, de mégis megszegjük, hogyan s kik az okozói. Ekkor „Segíts nekem Istenem, kitartani és nem feladni!” S kénytelenek vagyunk visszamenni szeptember 23-ára. S leginkább ide: "A Jelenések könyve a millenniumi uralmat hirdeti, amelyben az örökkévalóság Urunkkal megalapíttatik Jézus Krisztus, a mi Királyunk szívének lakói számára. Isten népe, készítsétek fel szíveteket az ítéletre Urunkkal és Megváltónkkal. Alázatos és bűnbánó szívvel keresd Irgalmát és Megbocsátását." S valami oknál fogva, először C-vel, majd B-vel s az A helyettesítővel is elkezdek szemezgetni, melyet nem értek, hogy miért. S azt nem értem, hogy miért ismétlődik, variálódik, de talán holnap már többet tudok...nem csináltam mást, csak megfogtam mindkét vállát, hol az egyiknek, hol a másiknak s mélyen a szemébe néztem, s amikor pislognom kellett, akkor váltottam.