20221021

18. nap

„Istenem, ma átlépem a határaimat. Jézus Krisztus, hinni akarom, hogy Te vagy az út, az igazság és az élet. Ismerni akarom az igazságot, hogy az igazság szabaddá tegyen. Hinni akarom. Tenni akarom. Ki akarok állni érte. Terjeszteni akarom. Benne vagyok! Beléd vetem bizalmamat. A te nevedben imádkozom. Ámen."

"Istenem, Téged akarlak hallani és nem a kétség hangjait. Hallani akarlak, és megígérem, hogy engedelmeskedni fogok Neked. Egy akarok lenni azok közül az emberek közül, akiket használni akarsz és meg akarsz áldani az előttem álló években. Azt szeretném, ha ezek az évek a céltudatosság évei lennének számomra és a családom számára. Ámen."

S akkor folytassuk ahol abbahagytuk tegnap, Induljunk el minden nap a nekünk szánt úton, mert ha Istent keressük és vágyunk akaratának teljesítése, akkor egyre inkább egyek leszünk Vele az élet viharában és egyek az élet csendjében; egyek a szenvedésben és egyek a boldogságban; egyek a halálban és egyek a feltámadásban.


Bennem sötét van, nálad azonban világosság.
Egyedül vagyok, ám te nem hagysz el.
Kishitű vagyok, nálad a segítség.
Nyugtalan vagyok, nálad a békesség.
Bennem keserűség, nálad türelem.
Nem értem útjaid, de tudod, milyen úton kell mennem.


S ennek a hírnek se dőljetek be:

Donald Trump volt amerikai elnök baráti kapcsolatot akar ápolni Oroszországgal – tudatta a CNN televízió csütörtökön, Trump új hangoskönyvére hivatkozva.

“Oroszországgal kijönni jó dolog, nem rossz – ugye? Különösen azért, mert 1332 nukleáris robbanófejük van” – mondta a Fehér Ház egykori lakója a CNN szerint.

Trump hangoskönyve október 25-én jelenik meg, az Egyesült Államok kongresszusának november 8-án esedékes újraválasztása előtt két héttel.+++

Mindazok, akik a háromszöget viselik, a legistentelenebb háromság jelét, részt fognak venni az ilyenféle jótékonysági szervezetek támogatásában

Nincsenek megjegyzések: