URam! Add, hogy ne a múltban tévelyegjünk, hanem megbocsátó szereteted által a jobb holnapot munkálhassuk! Ámen

Új helyszín, egy megyével, 78 kilométerrel odébb, ugyanaz lesz, csak folytatjuk a megismeréssel. Sajnos itt is érezni fogtok bizonyos dolgokat, amelyek fontosabbnak tünnek, mint ahogyan látszik. Nagyon rosszull érint, amivel nemrégen szembesülhettem. Tudtam, de ennyire mégis miért nem láttam, hogy ez mit okozott. Emlékeztek, "se katolikus, se apostoli" ... nem kell megmagyarázni, de ami ki van nyilatkoztatva, abból tanulnunk kell, mert annyira a végső idők Z szakaszában járunk. S ha megbocsátatok, most következnek a jelzők Alattomos, Alávaló, Antikrisztuskövető, Csaló, Díszpinty, Elitbohóc, Elmeháborodott, Élősködő, Erkölcstelen, Erőszakos, Eugenista, Fasiszta, Félelemkeltő, Gonosz, Gyilkos, Háborúságszító, Haramia, Hazug, Hitvány, Istentelen, Kapzsi, Kártékony, Kártevő, Keresztényüldöző, Kommunista, Kretén, Manipulátor, Marxista, Nemzetgyilkos, Népirtó, Parazita, Pernahajder, Pokolfajzat, Pszichopata, Rombadöntő, Romlott, Romlottelméjű, Sátánfatty, Söpredékszolgáló, Szabadságtipró, Tömeggyilkos, Ultraelitista, Utálatraméltó, Visszataszító, Zsarnok, Zsebhitler mindenki akik a Népirtásban közvetve, vagy közvetetten irányítást vállaltak-vállalnak-vállalni fognak. "Ha az emberek nem az isteni törvényeknek vannak alárendelve, akkor nagyon rövid időn belül teljesen degenerálódnak. Egy nép erkölcseit, benne a házasság tisztaságát nem lehet megőrizni, ha az emberekben nincs meg Isten tisztelete és félelme." (Vianney Szent János) Az I. világháborúval nem csak Szent István országának, Magyarországnak, hanem az emberiségnek evilági történelme is befejeződött. Ennek legfőbb oka azonban nem az ellenség ereje volt, minden elképzelést felülmúló gonoszsága, ostobasága és totális tombolása, hanem elsősorban a katolikus Egyház árulása, majd a jószándékú emberek hihetetlen naivitása. .... A büntetés pedig érthetően el lett mondva, de még a Nagy Figyelmeztetés a Szentlélek utolsó kiáradásával helyreigazítja, ha elfogadjuk, hogy mennyi mindennel bántottuk meg Abbánkat. Egyetlen ország sincsen, amelyik ne lett volna figyelmeztetve, ezt érdemes az eszetekbe vésni. Itt van a legújabb Kréta szigete, 3 óra alatt 350 mm csapadék.  

Nézd csak az embert! Gyötri, hajszolja magát, feltűnést kelt, úr akar lenni mindenki fölött, azt hiszi, hogy ő valaki; szinte odakiáltja a Napnak: „Hordd el magad, majd én világítok helyetted.” Egyszer ez a kevély ember összeomlik egy marék hamuvá, amelyet elsodor a víz, patakon-folyón át, egészen a tengerig… (Vianney Szent János)

(81) - Ima a Szentáldozás Ajándékáért

Ó, Mennyei Ostya, töltsd el testemet a számára szükséges táplálékkal.
Töltsd el lelkemet Jézus Krisztus Isteni Jelenlétével.Add meg nekem a kegyelmeket, hogy teljesítsem Isten Szent Akaratát.Tölts el Engem békével és nyugalommal, melyek a Te Szent Jelenlétedből származnak.Soha ne engedd, hogy kételkedjek Jelenlétedben.Segíts nekem, hogy elfogadjalak Téged, Testben és Lélekben, és hogy a Szent Eukarisztia által a nekem ajándékozott kegyelmek segítsenek hirdetni a Mi Urunk, Jézus Krisztus Dicsőségét.Tisztítsd meg a szívemet.Nyisd meg a lelkemet és szentelj meg engem, amikor a Szent Eukarisztia nagy Ajándékát magamhoz veszem.Add meg nekem a kegyelmeket és részesíts engem azokban a kegyekben, melyekkel Isten minden gyermeke meg van ajándékozva, és mentesíts engem a Purgatórium tűzétől. Ámen.

Szóval hol is tartottunk, amikor beütött a krach, a menedékhelyeknél, ahová csak magadat viheted be, semmi kütyüt, semmi QR kódos kozmetikumot, mert a belső kisugárzásunknak kell olyannak lenni, ami másokat is képes segíteni, hogy meglássa a kegyelemnek a csodálatos ajándékát. Emlékeztek arra, hogy mégis miért van a szabad akaratnak fontos szerepe abban, hogy üdvözölhessünk akik elfogadják a hídat, a Menny és a Földünk között.

B azt akarja, hogy gyorsabban haladjunk, de C türelemre inti, s azt mondja: Ne játékként fogd fel, mert több kapcsolatomat annak fogtam fel, nem léptem, amikor már léphettem volna tovább, s amikor meg már léptem, akkor már másfelé kacsintgatott. S akkor lássunk tisztán, első kapcsolatom túl korai volt, nem értettem miért van jelentősége a szűzességnek. A kapcsolatomban csak annyit kellett volna tenni, hogy szépen mindent megbeszélünk, de helyette féltékenységi roham uralkodott el rajtam. Annyira akartam, s amikor megszereztem, akkor nem értékeltem úgy, ahogyan kellett volna. Össze kellett volna szednem magamat, de nagyon roszull esett, amikor az oltárnál meg sem jelent, s évekkel később derült rá fény, hogy máshoz kapcsolódott, majd elvált, aztán újra házasodott, tehát jobb is, ha nem mondtam neki igent hivatalosan, mert akkor még nagyobb lenne a bűnbeesésem engesztelhetetlensége. A másodiknál próbáltam nem elkövetni azokat a hibákat, sajnos a szűzességemet már nem tudtam visszaszerezni, de amiket nem akartam elkövetni, annál durvábbakat követtem el, mert abban a hiszemben voltam, akkor majd megkapom tőle is az igent. Hitegetett, s olyan volt, mintha másra készülne. Mint később kiderült, tapasztalatot akart szerezni tőlem, meg a barátnőimtől, szóval jobb, ha még el sem jutottunk odáig. Ha jól vagyok informált, akkor már az ötödik élettársával él. Harmadik kapcsolatom rövid volt, egyetlen kérése volt a partneremnek, én pedig elbuktam, de nem én voltam az első aki elbukott nála. Akartam őt, nem egyéjszakára, de nem voltam képes ráfigyelni, s mással él házasságban. S jött a negyedik, szép, volt jó volt, köszönöm ennyi. Annyit vártam rá, s lényegében elüldöztem a féltékenykedéseimmel, pedig mindenben megegyeztünk, de az esküvőnkre nem jött el, csak egy táviratot küldött, még nem készült fel rá. S ha jók az információim, még most sincsen felkészülve rá. Ötödik a padló volt, egyszerűen elbuktam. Túl képzett volt a partnerem, s túl sok helyzetet ismert, aminek ismerte a folytatását, s nem akart többet belőlem, akkor próbáltam először visszaállítani a hajszínemet, de lehetetlen. Volt még hatodik s hetedik is, de az első nap után amikor gyorsítani akartam, mert a biológiai órám sietett, akkor ők még a telefonszámukat is lecserélték, pedig hát annyiszor próbáltam felhívni ... S tudjátok egyetlen dolgot bánok, hogy nem fogadtam szót a szüleimnek, könnyen odaadtam magamat, pedig olyan egyszerűen fel kellett volna fognom.