Vérontásban lesz részed, nemzedék. Minden árokra, minden dombra, minden tóra és minden hegyre le fog sújtani kardom. Vérontásban lesz részed bűnöd miatt, és meg fogsz halni. De ha még ma lemondasz bűnödről, szívből megbánod és megígéred, hogy szeretetben, egységben és békében fogsz élni, életben maradsz, és többé  nem rovom föl vétkedet. Jöjj vissza hozzám, nemzedék! Miért várod olyan vágyódva, hogy meghalj bűneidben? Jöjj vissza hozzám! Mondj le bűneidről, és élni fogsz! Nem olvastad? én vagyok az Amen, a hűséges és igaz tanú, Isten teremtésének kútfeje, az igazságosság igaz harcosa.

(Jel. 3,14; 19,11. )

...

"Senkit sem fogok megfosztani világosságomtól. Senkinek sem kell bebörtönözve maradnia a sötétségben. Atyámat végtelen szomorúság emészti, és már ajtótok előtt van a büntetés, amit e hitetlen és hitehagyott nemzedék számára fenntartott. Abba a káoszba, amelyben éltek, el fogom küldeni Edényemet, aki testében hordozott engem, hogy újból hordozza Szavamat, hogy úgy érkezzek sivatagjukba mint reggeli harmatcsepp. El fogom küldeni hozzájuk édesanyámat, hogy apránként rávezesse őket utaimra, és javulásra késztesse azokat, akik megbántanak engem. Íme, én magam is le fogok szállni ebbe a sivatagba, hogy életre keltsem a holtat. Ingyen fogják kapni a tanítást és a bölcsességet. Szívünkkel a kezünkben jövünk majd és felkínáljuk nekik, és mint két gyertyatartó egymás mellett állva fogunk rájuk ragyogni.

Nem késlekedem tervem végrehajtásával, és mindannyian meg fogják kapni az irgalom idejét. Ezért fogok ezekben a végső időkben tanítványokat támasztani, hogy felépítsem, ami romokban hever. Elküldöm őket, hogy Nevemben tegyenek tanúságot. Elküldöm őket oda, ahol a bokrok olyan gyümölcsöt teremnek, melyek soha meg nem érnek, és ahol megvetik az igaz tanítás ösvényét. Elküldöm drága lelkeimet e föld gyomrába, ahová a bűn úgy bevette magát mint kígyó a fészkébe, hogy kiirtsák és gyökerestül kitépjék a gonoszságot. Őket küldöm, hogy gyökerestül megsemmisítsék a vadállat tervét. Különleges küldetésükben meg fogom nekik adni az erőt, és siker fogja koronázni cselekedeteiket. Szentlelkem segítségével félelmetes gonosz lelkekkel fognak szembeszállni.

Bátorságukban és állhatatosságukban nem fognak törődni az őket érő megkövezéssel. Szentlelkem lesz vezetőjük és társuk, okossággal vezetve őket vállalkozásaikban. Késedelem nélkül be fogom váltani ígéretemet, és el fogom küldeni Szentlelkemet a mennyből, hogy velük munkálkodjék és tanítsa meg őket mindarra, amit én már megadtam nekik. Meg fogom nyitni szájukat, megtöltöm Szavammal, és nyelvük olyan lesz, mint a kard. Gondosan meg fogom őrizni drága lelkeimet ellenségeimtől: azokban a napokban az elnyomóktól. Meg fogom óvni őket a számukra állított kelepcéktől, és a nekik szánt halálos, kemény kőtől. Mindenható kezem nem fog szűkölködni a megmentésükre szánt eszközökben. Gonoszsága ellenére engedékeny leszek e nemzedékhez."

Ezt mondtam gyülekezetem előtt a mennyben. Bár szájuk által beszéltem és prófétáltam, a lélekben gazdagok nemcsak elnyomnak engem, hanem Szentlelkem műveit is káromolják. Mondom neked, eljönnek a napok, amikor ti is eljuttok odáig, hogy elismerjétek Szavam igazságát!

 

Ezt már 1995. január 19-én kaptuk, ha emlékszetek reá, de ennél jobban elgondolkodtat 2007. február 15-én kapott kinyilatkoztatás, miért került elő ilyen megkésvén, mégis mire akar utalni


JÉZUS KRISZTUS ÜZENETE - Sötétség Oroszországból és Kínából | Jennifer (USA) 2007. február 15. Üzenet az aktuális eseményekről. Gyermekeim, békességem legyen veletek. Gyertek hozzám, drága gyerekek, gyertek hozzám, mert azt akarom, hogy velem legyetek. Közeleg az óra, mert jönnek a változások. A város lámpái elhalványulnak, és mesterséges figyelmeztető szirénák fognak megszólalni. A szelek keletről fordulnak, és a káosz és a pusztítás közepette a világ meglátja az ítélet óráját. Figyelmeztettem népemet, hogy figyeljék az Oroszországból és Kínából érkező sötétséget, miközben ez a háború csak most kezdődik. Az emberiség egyetlen békéjét a Bennem és Isteni Akaratomba vetett bizalom adja, mert én Jézus vagyok. Mondd el az óránkénti imát Szent Szt. Michael és légy óvatos; légy éber, mert jönnek a változások napjai. Szeretteim, imádkozzatok barátaitokért Rómában, imádkozzatok a Szentatya oltalmáért, mert fiamat hamarosan veszélyes rakéták veszik körül. Szavaimmal jövök hozzád, ezért légy biztos abban, amit nagy szeretetből mondok neked. Most pedig menj, mert én Jézus vagyok, és légy békés, mert minden az én akaratom szerint lesz.