20221119

47. nap

Akkor most táncoljunk, de először is azt ki kell érdemelni. Kényes téma, ismerjük meg A-t, aki pedig rájön mivel voltak képesek eltávolítani mellőlem, azzal akár 77 percet is táncolok. A második csak 22 percet kap belőlem, a harmadik pedig 4 percet a szív dallamára. S utána jöhetnek a kérdéseitek, bár aki kérdést tesz fel, az már vesztett, s holnap már nincsen értelme várni rám, meg fogjátok érteni miért.

Az Antikrisztus színre lépése közel van

2018. 11. 20, Kedd

Láttam az Antikrisztust hús-vér emberként, aki a világ vezetői fölött áll. Ő a bűnt testesíti meg, bár kívülről nem látni rajta, hogy ki is valójában. Láttam, hogy már számtalan ember elkötelezte magát arra, hogy szolgálja őt. Először azok mentek elé, akik nagy vagyonnal, tudással, tehetséggel, karizmákkal rendelkeztek. Ők felesküdtek arra, hogy készek mindent érte vállalni és segítenek királyságának felépítésében. Láttam, hogy a vallások legnagyobb vezetői is ismerik az ő személyét és készek arra, hogy létrehozzák az új világvallást. Láttam, hogy az Antikrisztus már sokszor járt Rómában személyesen, ahol a magasabb körökben már számtalan követőre lelt. Az Úr megjelent mellettem és azt mondta:

„Még nem érkezett el az Antikrisztus nyilvános fellépésének az ideje, de titokban zárt ajtók között már építi a hatalmát követői által. Minél többen készek szolgálni őt, annál közelebb van az ő színre lépése.Olaszországot sok katasztrófa sújtja. Ennek az az oka, hogy a hitehagyás miatt Róma az Antikrisztus székhelyé válik. Bizony mondom nektek, hogy minden készen áll arra, hogy a Sátán eszköze átvegye az uralmat Róma fölött. Az Antikrisztus tudja, hogy akié Róma, azé a világ. Egyházam alapjait már megrendítették, de Szentlelkem művét senki sem szüntetheti meg. Ami örökkévaló, az a földön is örökké megmarad. Áldozatomat el akarják törölni, mert ez a lelkek kegyelmi forrását jelenti. Gyermekeim, ahol az Antikrisztus megmutatkozik, ott maga a föld is megrendül. Ő lényében hordozza a bűn minden fajtáját, amit ravaszan elrejt önmagában. Az emberiség megérett arra, hogy hamarosan megismerjék őt. Jeruzsálem ismét megtagad Engem, mert az Antikrisztus lesz az a személy, akit királyként elfogadnak.Jeruzsálem lesz a népek között az első, aki hirdetni fogja az egész világnak a Messiás eljövetelét, aki előtt számtalan nemzet hódolni fog.Az Antikrisztus számára Róma eszköz lesz vallásának megalapításában, míg Jeruzsálem városa királyságát fogja megalapozni. Ez a királyság rövid ideig fog működni, mert ami rossz gyümölcsből jön létre, az hamar elvész. Imádkozzatok, mert csakis az Én áldozatom és szeretetem képes megfékezni az ő erejét és hatalmának kiteljesedését! Éberen virrasszatok, mert közeleg a Sátán órája! Ne féljetek, mert Atyám, Én és Szentlelkem sosem hagyjuk cserben azokat, akik mindvégig kitartanak!”

Mária Magdolna

Nincsenek megjegyzések: