Ajándékom Jézusnak a lelkek megmentéséért:

Drága Jézusom, Te, aki oly nagyon szeretsz engem, engedd meg nekem, hogy alázatos módon segíthessek neked értékes gyermekeid megmentésében. Légy irgalmas minden bűnössel, függetlenül attól, hogy milyen fájdalmas, amint megbántanak Téged.

Engedd meg nekem, hogy az ima és a szenvedés által segíthessek Neked mindazon lelkek megmentésében, akik esetleg nem élik túl a Nagyfigyelmeztetést, hogy Királyságodban helyet találhassanak melletted.

Hallgasd meg imámat, ó édes Jézusom, hogy segíthessek megnyerni mindazokat a lelkeket, akikre vágyakozol.

Ó, Jézus Szentséges Szíve megígérem, hogy minden időben hűséges leszek Legszentebb Akaratodhoz.

Keresztes Imahadjárat 85. imája, hogy kimentse az Amerikai Egyesült Államokat a csaló kezéből.

Ó, drága Jézus, borítsd be nemzetünket legértékesebb védelmeddel. Bocsásd meg az Isten Tízparancsolata ellen elkövetett bűneinket. Segítsd az amerikai népet, hogy visszaforduljon Istenhez. Nyisd meg az elméjüket az Úr Igaz Útjára.

Nyisd meg megkeményedett szívüket, hogy elfogadják Irgalmasságod Kezét. Segítsd meg ezt a nemzetet, hogy felálljon az istenkáromlás ellen, melyet valószínűleg ránk kényszerítenek, hogy megtagadjuk Jelenlétedet.

Könyörgünk Hozzád Jézus, hogy ments meg minket, védj meg minket minden bajtól, és öleld népünket Szentséges Szívedre. Ámen.

JÖVENDÖLÉSEK A VÉGSŐ IDŐKRŐLAz ítélet

Iz 24, 1-6 1
Íme, az Úr elpusztítja a földet, kopárrá teszi és elcsúfítja a színét, lakóit pedig messze szétszórja. 2A pap úgy jár majd, mint a nép, az úr, mint a szolgája, s az úrnő, mint a szolgálója. Az eladó olyan lesz, mint a vásárló, a kölcsönadó, mint a kölcsönvevő, és a hitelező olyan, mint az adós. 3A föld elpusztul, s úgy jár, mint akit kifosztottak. Igen, az Úr mondta ki ezt ellene. 4Gyászba borul, elhervad a föld, a földkerekség elhervad, elsorvad, s elenyészik az ég is a földdel együtt. 5Tisztátalanná lett ugyanis a föld lakóinak lába miatt, mert áthágták a törvényt, megszegték a parancsokat, s megtörték az örökre szóló szövetséget. 6Ezért átok emészti meg a földet, és megbűnhődnek, akik rajta laknak. Tűz emészti meg a föld lakóit, és csak kevesen maradnak életben.

„Ó Uram, vezess engem birodalmadba, és védj meg engem a sötétségtől, amely elborította lelkemet. Hallgass meg most, ó Szent Szív és jóságod által add, hogy szereteted fénye és védelme ragyogjon át engem.”

Többit csak akkor tehetem nyilvánossá, ha lezajlik a Tavasz(ebben az évszakban születtem)-Nyár(B, C)-Ősz(Jegyesegyetlenem ebben az évszakban jött életre, a leírásokban ő az A)-Tél(D) A lényege a készülődés a 3napos sötétségre, megvilágítva La Salette himnuszokkal, amelyet már meg kellett volna tanulniuk, de a 3órás mécses mindenre fényt deríthet, s sajnos még ennyi idő után is van olyan, aki nem bírja ki a 3órát, akkor mi lesz vele amikor 3 napon keresztül sötétség lesz, nem nézhet ki az ablakon, mert a démonok magukkal rántják, ki sem jöhet a menedékhelyről, mert a démonok tönkreteszik. Vagy bennem van a hiba, vagy nem én vagyok számukra a megfelelő a Nagy Figyelmeztetéskor.

Szóval egy lesötétített szoba, ahol a redőny le van húzva, csak a mécses világít, csak bűnbánattal lehet kibírni azt a 3órát, mert imádkozva kell eltölteni egymással szemben a fényben segítve egymást a bezárt ajtójú szobában, s erre mindegyik képtelen pedig nem kértem olyan egetverő dolgot a paráználkodást kizártuk már azzal, hogy a fürdőszobában lezuhanyoz a vállaló, a fürdőszoba előterében kiválasztja melyikben érkezik ki közénk, s ami rajta volt azt odateszi a kiválasztott fogas helyére. Ez még ment is, de mi a csodának versenyeztek, minek gáncsolták el egymást azzal, hogy megszólták mintha irigykedtek volna, pedig nekik is jutott belőlem, ha szembeültek velem, s köztünk csak a mécses volt. Szóval valószínűleg a naivításomban van a hiba, vagy abban, hogy még képtelenek felfogni, hogy a háromnapos sötétség bármikor megtörténhet a Nagy Figyelmeztetés után, s vannak olyan látnokok akik szerint nem is egy hanem két háromnapos sötétség lesz. Nem az évszak szerinti öltözködésben volt a hiba, hanem abban, hogy mintha trófeát gondoltak volna rólam, pedig érthetően meg lett mondva A helyett nem dönthetek, ezért vannak az A helyettesek, én csak hozzásegíthetem őket ahhoz, hogy meglelhessék a Nagy Figyelmeztetés előtt a lelkitársukat. S mindegyiknek a lelkére beszélve, házifeladatot adtam, megmondtam nekik érthetően addig fogjuk gyakorolni, míg mindegyik a 4-szer 3órát ki nem bírja. Össze kell fogni, nem a hibákat kell felnagyítani, hanem segíteni egymást, ha megadatik annak a lehetősége.


Lourdesi himnusz.

1. Szépen szól a kis harang, éppen dél vala.
Ezrek ajkán csendült fel az Úrangyala.
AVE, AVE, AVE MÁRIA.
AVE, AVE, AVE MÁRIA.

2. Egyszerre csak jelenést látott Bernadett.
Fény alak jelent meg a szikla felett.
AVE:::::::::::

3. Rózsfüzér ujjain, csupa drágagyöngy.
Hő imája hint reá égi harmatkönnyt.
AVE.....

4. Boldogasszony, jó Anyám, mit kívánsz velem?
Mondd, mit értsünk, íly csodás jelenéseden?
AVE.......

5. Azt kívánom, járja szent búcsú e helyet.
S zengje nevem az a nép, mely híven szeret!
AVE.........

6. Kis kápolna keljen itt, lássák századok:
hogy itt a nép szeretett anyja én vagyok.
AVE

7. Ó, ki vagy, ki oly szelid arccal rám nevet?
Ó, dicső kép, mondd ki már drága szent neved.
AVE......

8. Szeplőtelen vagyok én, ez kedvelt nevem.
Szólt az égi látomás, címem ez legyen!
AVE........

9. Ó, hatalmas pártfogónk mi kérve kérönk:
légy éltünknek útjain mindenkor velünk!
AVE.......

10. Mutasd meg az utat, mely égbe vezet.
Ne vond meg sose tőlünk áldó kezedet!
AVE

11. Végre jó Bernadettel ölelj kebledre,
hogy vele dicsérhessünk egykor egekbe!
AVE.............