20221221

75. nap

Hol is folytassam, van egy lefordítani való december 19-éről, melyikötök áll neki..., de mondtam nem terhelem meg egyikötöket sem, az nem rám jellemző, amiről most szó lesz az a sok sikertelenség, még mindig azt gondoljátok, hogy majd kialakul belőle, aztán visszamehetünk s folytathatjuk ott, ahol a legnagyobb sérülés ért benneteket. Vegyétek tudomásul, vegyétek s fogjátok kész ténynek, ami ki van nyilatkoztatva, az meg fog történni, ha a forrás valós. Ne azzal foglalkozzatok, akkor melyiket válasszam, melyik a legkevesebb, mert már láttátok, hogy hiába pár bejegyzés, akkor is összefügg, s mélyebbre ás az engesztelésben. Mit mond a lelketek hetedik szobájában szóló hang, inkább arra figyeljetek. Mit mondanak álmaitok, azokban is meglelitek azt, hogy merre tovább.


A Béke Királynőjének üzenete, 2022.12.20-án adott üzenet

Drága gyermekek, térdeljetek le imádságban. Nehéz idők jönnek, és csak azok fogják viselni a kereszt súlyát, akik az Úrral vannak. Azért jöttem a mennyből, hogy megtérésre hívjalak benneteket. Légy engedelmes a hívásomra. Ne csüggedjetek a nehézségek miatt. Az én Uram szeret téged és veled jár! Keressétek őt mindig az Eucharisztiában. A győzelem az Úrban van. Forduljatok el a világtól, és éljetek a Paradicsom felé, amelyre egyedül ti lettetek teremtve. Minden fájdalmad után az Úr letörli a könnyeidet, és minden rendben lesz számodra. Ezt az üzenetet adom ma át nektek a Szentháromság nevében. Köszönöm, hogy megengedtétek, hogy ismét összegyűjtselek benneteket. Megáldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen. Legyetek békében.

(90) – Hálaadás a legdicsőségesebb Második Eljöveteledért

Ó, Jézusom, felajánlom Neked dicséretemet és hálaadásomat legdicsőségesebb Második Eljöveteledért.
Te, Üdvözítőm, azért születtél, hogy Örök Életet adjál nekem, és a bűntől megszabadíts Engem.
Felajánlom Neked szeretetemet, köszönetemet és imádásomat, miközben felkészítem lelkemet magasztos Eljöveteledre. Ámen.

Forrás: Neil Oliver Live | Saturday 17th December
GBNews @ YouTube
https://youtu.be/xGMQLwuIwWk

Haragom sokak számára ismeretlen, de tudnotok kell a következőket:

Kétségbevonhatatlan bizonyítékok az emberiség ellen előre megfontolt szándékkal, bűnszövetkezetben elkövetett bűncselekményekről, amelyek a második világháborút követően megtartott nürnbergi perhez hasonló eljárás után kiáltanak.

Forrás: KLA.TV www.kla.tv/24518
The Plan: https://odysee.com/@CheckMateNews:a/theplan:9

Ha egy ember,
aki ismer Engem, káromolja a Szentlelket, Én soha nem fogok tudni neki megbocsátani. Semmi sem tudja, és nem is fogja megváltoztatni ezt a tényt, mivel az ilyen ember már döntött a saját sorsa felett, ezért a megbékélés nem lehetséges. Annak az embernek, aki Színem elé járul, és megpróbálja megindokolni az élet kioltását, tudnia kell, hogy az ő életét Én fogom kioltani. Ha valaki eladja a lelkét a Sátánnak, Én azt nem tudom visszavenni, mivel ő már eggyé vált a gonosszal. Amikor egy ember, aki Fiam, Jézus Krisztus Nevében beszél, elpusztítja az Enyéim lelkét, örökre félre fogom őt dobni. Féljétek most Haragomat, mert Én minden olyan lelket meg fogok büntetni, aki a végsőkig dacol Akaratommal.

 

"Több mint 7milliárd embernek kell, hogy elbúcsúzzon az életéért egy jobb világért?!" - 666 - Új világrend tanuköveinek igazi története - RÓZSAKERESZTESEK UGYANÚGY AZ ANTIKRISZTUS MEGJELENÉSÉT TÁMOGATJÁK, MINT A JEZSUITÁK

Nincsenek megjegyzések: