Minden általam kiválasztott lélek más feladatot kap, és különböző ösvények (utak) követésére van felkérve. A közös nevező mindig ugyanaz: azt kívánom minden látnokomtól és prófétámtól, hogy egy szent küldetést vállaljon magára a lelkek megmentéséért.

Én különböző lelkeket kérek fel, alázatos szívű lelkeket, céljaim elérésére. Az Én időmben is a földön elemeztek és elemeztek minden egyes Szót, mely az ajkamról jött. Mindenféle ravasz kihívás elé állítottak, hogy csapdába csaljanak, bizonyítékul, hogy nem voltam más, mint egy hazug. A mai modern világ látnokait és prófétáit is így kezelik.

Látnokok, sohase essetek a lelki féltékenység csapdájába. Ez méltatlan, és kardként szúrja át a Szívemet.

Szeressétek egymást.

Legyetek tisztelettel egymás iránt, és becsüljétek egymást az Én nevemben.

Ez a legfontosabb lecke. Azért, mert Én vagyok az, a ti Jézusotok, akinek Szent Szavát mindig kétségbe fogják vonni, és kritizálni fogják, még mielőtt azt a bűnösök eretnekséggel vádolnák.

el kell majd fogadniuk a Szenvedés Kelyhét.

Arra kérlek benneteket, hogy különüljetek el a világ csábításaitól, és szenteljétek magatokat Nekem, mert ez egy kemény és magányos út, ha követtek Engem.

Amikor kihívnak benneteket az Én Nevemben, vagy amikor kigúnyolják igaz prófétáim hangját és azt állítják, hogy az nem Istentől származik, a következőket mondom nektek:

Semmilyen válaszra se méltassátok az ilyen támadásokat.

Szenvedésetekben maradjatok csendbenNe feledjétek, hogy nem a prófétáim azok, akiknek fájdalmat okoztok. Én vagyok az, akit megbántotokTi, akik azzal vétkeztek Ellenem, hogy akadályozzátok Isten Szavát abban, hogy meghallhassák ebben az időben, félre lesztek dobva. A türelmem elfogyott. Az aggodalmam erősödött. A fájdalmam elviselhetetlen. Ti megpróbáljátok becsapni Követőimet, akiknek szerepe a maradék hadseregem vezetésében mindenekfelett áll. Ezért meg lesztek büntetve. Komolyan megígérem, hogy az Isten Prófétáin keresztül küldött Szavam árulói magukra vonják majd Isten Haragját.

miközben a Születésnapom ideje közeledik, azt szeretném, hogy minden Keresztény szerte a világon Születésem okáról elmélkedjen.

Születésemet Atyám tervezte meg gyermekei iránti Nagy Irgalmának és rendkívüli Szeretetének köszönhetően. Elküldvén egy ártatlan gyermeket a világba – az Ő egyetlen Fiát –, mint egy alázatos szolgát emberi testben, azoknak szolgáltatta ki Magát, akiktől az volt az elvárás, hogy szolgálják Mesterüket. Ezért a Mester, Szolga lett, ami az Alázat legnagyobb formája. Azok árultak el Engem, akik szerettek Engem, de akiknek nem volt elég bátorságuk ahhoz, hogy kövessenek Engem.

Alázat legnagyobb cselekedete által, Isten az egyetlen Fia által Áldozattá vált, és lehetővé tette, hogy az ember szörnyű szenvedést, megkorbácsolást és erőszakos halált okozzon Neki.

Ez, a Sátán szemein keresztül szemlélve, látszólag egy gyáva cselekedet a Részemről, ami azt jelentette, hogy ő kétségbe vonta, hogy Én tulajdonképpen az Emberfia lennék. És így ő be lett csapva. Ezért a Sátán nem tudta megakadályozni az Alázat ezen Nagy Cselekedetét, mert nem maradt senki, akit megkísérthetett volna.

Most annak biztosítása érdekében, hogy az emberek megértsék az Igazságot, visszajövök, hogy visszaköveteljem Királyságomat. Ezzel Magamra vontam a Sátán haragját. Az Igazság elrejtésére vonatkozó tervei mesterkéltek, és alaposan ki vannak dolgozva. Ezen utolsó kísérlet által ravasz módon beszivárgott Egyházamba, hogy azokat a lelkeket tagadja meg Tőlem, akikért eljöttem; azokat a lelkeket, akiknek természetes joguk van az Általam megígért Dicsőséges Királysághoz. Ez alkalommal nem fog győzni.