20100925

AZ ÉN SZENT IGÉM AZ IFJÚSÁGÁHOZ

Ifjúság - Milyen sokat szenvedett már ez a szó ebben az időben.

Ifjúság - Mit is jelent ez? Ez a legszebb szó, amely létezik! Ő megtestesíti az ÉN szépségem, a szentségem, minden leendőséget, és ez a szó magában hordja a boldogságot! Ez az oka, és ezzel magyarázható az, hogy az ifjúság mindig újat akar, mert az ifjúságban rendkívül erősen jelen van egy szikra, az a szikra, amely az ÉN teremtőszikrám!

A világot meg kell változtatni! Ez az ifjúság kiváltsága; viszont hogyan történjen mindez meg? Nektek megadatott - az ÉN ifjúságom, nektek akik a virágzó ifjúságot a legszebbet alkotjátok ezen a világon -, egy felbecsülhetetlen példakép, ugyanis ÉN MAGAM, AZ ÚRISTEN, AKI MINT JÉZUS ezen a földön jártam! És mennyire megváltoztattam akkoriban ezt a világot. ÉN olyan erős impulzusokat adtam, hogy miután elhagytam ezt a világot, tovább kiterjedtek az egész föld fölött!

Úgymodván, mint egy forradalmár dolgoztam és cselekedtem egykor! Azonban ÉN A SZERETET FORRADALMÁRA VOLTAM! Igen, és milyen nagy a különbség az ÉN egykori cselekedeteim-hatásom, és a mai gyermekek között, akik azt hiszik hogy a szeretetet prédikálni lehet. Nekem nem volt szükségem kábítószerre magasabb szellemi terek eléréséhez! ÉN elcsendesültem és imádkoztam - vagy meditáltam, ha nektek ez a szó jobban tetszik - és párbeszédet tartottam az ÉN ÖRÖK ATYASZELLEMEMMEL.

Bizony, bizony mondom nektek: Gyertek HOZZÁM a csendben! Szakítsatok arra időt: egy csendes helyen a csendben elmerülni, és ti érezni fogjátok az ÉN erőmet.

Mondok egy példát, amely meg fogja nyerni tetszésetek: ha ti egy erdőben, vagy egy virágzó réten jártok, úgy pihenjetek meg és feküdjetek le egy ilyen réten, akkor majd érezni fogjátok a füvek és virágok illatát, hallani a madarak énekét a szelek suhogását, és látni fogjátok a szép kék égboltot. Hagyjátok mindezt hatni rátok, vegyétek fel mindezt a szellemetekben és engedjétek a tekintetetek az égbolton elmerülni, menjetek a szívetekbe és próbáljátok meg az ÉN JELENLÉTEM átérezni! Akkor majd érezni fogjátok az erőmet, a szépségem át fog benneteket hatni, és a mennyek örökkévalósága azt az érzést fogja nektek adni, hogy ti szabadon lebegtek. Mindez az ÉN ERŐM, AZ ISTENI SZERETETEM!

És ha ti ezt minél gyakrabban teszitek, annál jobban fogtok ENGEM észlelni! Ti boldogok lesztek, mert ENGEM felismertetek! Ti határozottak lesztek, mert az ÉN MINDENT ÁTFOGÓ SZELLEMEM bennetek feltámad! Az életetek lelkesült és bölcs lesz, mert ti magatokat, mint örök életű Lélek-Szellem-Lét felismeritek és a benneteket körülvevő emberiség vigasztalhatatlan világa ezzel szemben kicsinynek és átmenetinek fog mutatkozni. Ti megéreztek egy nagy és sokat ígérő jövőt magatok előtt, mert ti az ÉN nagy TEREMTŐCÉLJAIM felismeritek, amit ÉN veletek, mint a leendő emberiséggel tervezek: Egy új idő egy új emberiséggel, ahol minden úgy lesz, mint ahogyan azt egy szeretetteljes emberi szív elképzeli.

Minek tehát kábítószer és esztelen paráznaság! Mindezt pénzért adják és tönkreteszi a testetek, megrontja a lelketek! És ha azt mondjátok, hogy egy kábítószer-orgiában boldogságot éltek át, hozzátartoznak a negatív megvigasztalhatatlan benneteket elfogó utótünetek is? Ezt elhinni abszurd volna és azt jelentené: az ördögöt egy ördöggel kiűzni! Nos hát, az ÉN szeretetemben és szépségemben ilyesmi nem lehetséges.

Az „utótünet“ a VELEM eltöltött meditáció után még sokkal szebb lesz, egy boldogságérzés fogja a szíveteket átjárni. Az első időben el fognak csendesülni a gyönyörű szép utóhangok a lelketekben, amikor a hétköznapokba vissza kell térnetek, ameddig ti ENGEM még teljesen fel nem fogtatok; viszont amikor ti minél gyakrabban visszatértek HOZZÁM, annál tovább fog a ti boldogságérzésetek tartani, és majd egy szép napon időálló és határtalan lesz, a földi nap fáradalmaival szemben! Hát nem gyönyörű szép mindez - határtalan boldogság !

Ez a világ egy bűnfertővé vált! Az ember nem ismeri már fel magát; a világ a szürkület világává lett, az anyag, a matéria uralkodik, és ezzel együtt a kapzsiság, gyűlölet, gyilok, paráznaság és esztelenség lettek a lakájai. Így lehetséges az, hogy különböző úgynevezett „filozófiák“, mint a nihilizmus, a materializmus, a pozitivizmus és hozzájuk hasonlóak elterjednek; de közben elfelejtik az emberek a legegyszerűbb filozófiát: a szeretet filozófiáját VELEM, az ISTENNEL, mint a középponttal!

Szeretett fiataljaim, nektek kell megváltoztatnotok ezt a világot a szeretet és harmónia világává! Ezt nem erőszakkal éritek el, hanem csak SZERETETTEL!

Ezért kezdjétek el legelőször magatokban: csendesüljetek el és gyertek HOZZÁM! És amikor majd ENGEM felismertetek - ÉN mindig készen álok és várok rátok -, akkor hirdessétek ki a barátaitoknak a boldogságotokat, hirdessétek az ÉN SZERETETEM, hogy ily módon a SZERETETEM minden emberi szívbe beköltözhessen!

Be fog következni egy mindent átalakító ítélet - melyet ÉN AZ ÚR nem akarok, hanem enyhíteni szeretnék a ti szeretet-tetteitek által - amit a javíthatatlan embergyermekek a gonosztetteikkel fognak előidézni, a bűn és bűnhődés törvényessége szerint.

Ez az ítélet mindannyiukat, akik ENGEM kigúnyolnak és kicsúfolnak, felelőségre fogja vonni, és akkor majd nektek kell egy új világot felépítenetek, amely csak szeretet és harmónia lesz. ÉN már elküldtem ebben az órában a legmagasabb ANGYALSZELLEMEIM erre a földre, és ők az ÉN NEVEMBEN ki fogják hirdetni, hogy mi az ÉN SZENT AKARATOM, - AZ ISTEN AKARATA!

Így fogja egy „forradalom” az egész földet eltölteni, egy a SZERETET békés és feltartóztathatatlan forradalma, melyet ti, a fiatalság fogtok lángra lobbantani és meg fogja nyugtatni szívetek és határtalan boldogsággal fog benneteket eltölteni! És ez a mindent magához vonzó forradalom lesz névszerint:

A SZÍV FORRADALMA!

És azután ismét az ÉN ISTENI SZERETETEM fog uralkodni ezen a földön, az egész emberiség egy nem sejtett boldogságban fog élni, és ÉN, ISTEN AZ ÚR, párbeszédet fogok tartani az embergyermekeimmel, miképpen ÉN egykor Mózessel beszéltem; viszont nem bírátokként, hanem mint

A TI ISTENI BARÁTOTOK!

ÁMEN

© Lichtkreis Christi e.V.

Nincsenek megjegyzések: