20230127

16. nap (Az ember játszik az élettel, mintha a Földön minden az ellenőrzése alatt lenne, holott fölötte semmi hatalma sincsen.)

"Köszönöm Istenem. Köszönöm a kegyelmedet. Köszönöm a szeretetedet. Köszönöm a jóságodat. Téged magasztallak.".

Jézus üzenete Christina Gallaghernek 2023. január 20.

Leányom, neked adom a népemhez intézett hívásomat: meghallják, de elutasítják az Én és Szeplőtelen Édesanyád hívását.

Azoknak, akik elutasítják hívásomat, mégis sok olyan helyet keresnek, amelyek nem tőlem származnak, azt mondom nektek, emberek, ahogyan Szavam Könyvében utasítást kaptatok: "vizsgáljátok meg a szellemeket", keressétek a jó gyümölcsöt, és ha nem találtok, akkor tudjátok, hogy nem az Én hívásomból származik.

A világ a pusztulás szélén áll, mégis csak arra tudnak gondolni, hogy milyen új üzenet van - hogy beteljesítsék üres szívüket. Éljetek az Én és Szeplőtelen Édesanyátok hívásának üzenetével. Nem lesznek új hírnökök, csak hamisak, akik lelketek pusztulásához vezetnek benneteket.

A csaták már zajlanak, amelyek a világ nagy és végső csatájához vezetnek. Hívlak benneteket, emberek a világon, lássátok és higgyetek. A végső csata háborúja veletek van.

Jöjjetek az Én Imaházamba. Meg fogjátok kapni a Lélek tüzének felkenését lelketek számára, és kegyelmet fogtok találni.

Sokakat lepecsételtem Anyám Házában. Itt az ideje, hogy ti, emberek, megkapjátok az Élet tüzének kiáradását. Ne rohanjatok többé egyik helyről a másikra. Most van itt az ideje, hogy figyeljetek és hallgassatok. Jöjjetek és fogadjátok el azt, amit a világ nem tud nektek adni - a Lélek tüzének életét az örök életért. Azok, akik részesülnek ebből a tűzből, az örökkévalóságig élni fognak. Ennek az ideje most jött el. Hét és fél holdnyi időtök van. Akkor tűz fog hullani az égből.

Ezen a szigeten biztonságban fogtok maradni.

Azok közületek, akik nem hallják meg, és továbbra is egyik helyről a másikra futnak, elpusztulnak.

Túl sokáig hívtam. Szenvedésem óta mélyen kitartok minden lélekért.

A kicsinyekből merítek irántatok való szeretetből. Életüket adják oda ilyen fájdalomban és szomorúságban. Krisztina, az Én kicsikém megkapta a csapásokat, amelyeket a bűnök által okozott bukásotok miatt okoztatok. Adjatok Nekem azzal, hogy gondoskodtok róla. Életét összetörték, bár ő nem érti, hogy szenvedése által mennyi lelket vontam az Örök Életre. Az ő neve be van írva az Élet Könyvébe. (*)

Különleges fiam, Gerard sok szívfájdalmat kapott, amit értetek, bűnös nemzedék, merítettem belőle, de a ti időtök hamarosan kibontakozik előttetek a harmadik világháborúhoz vezető viszály. A világ legtöbb lakója alszik, míg sokan mások nem hisznek, és futnak, hogy megtaláljanak Engem itt vagy ott. Én Anyám házában vagyok: ott megtalálhattok Engem. Egyházam - szabadulása már közel van. Az antikrisztus hatalma csúcsán van, és a világ népe, amelyet Vérem váltott meg, a legsötétebb szellemeket követi, és ahhoz fut, aki az antikrisztus. Rövid az időtök, mielőtt Kezetek átjön az égen, és a tűz lezuhan, és sokakat felemészt.

Ó sokak hamissága, akik egységben vannak Papságomban, de nem állnak ki az Igazságért és nem táplálják bárányaimat!

Halljátok meg hívásomat most, mielőtt túl késő lenne! Jöjjetek Anyám Házába, és fogadjátok el a Lélek tüzének leggazdagabb felkenését.

Távozzatok azokról a helyekről, amelyek nem igazak, és nem rendelkeznek az ajándékok bizonyítékával.

Szentséges Szívemből való kicsikém, megáldalak téged az Atya, Bennem az Ő Fia, Jézus és a Szentlélek nevében.

(*) Krisztina neve valójában szó szerint azt jelenti: "felkent" és "Krisztus követője".

S emiatt folytatni kell San Sebastian de Garabandal-nál megtanultakat. Fel kell végre fogni, hogy milyen rossz gyümölcsöket okozott a II. Vatikáni zsinat. Addig nem voltak szentélyrombolások, sőt templomrombolások sem voltak, csak templombővítések. Ha háborúban megsérült a templom, valószínűleg nagyobbat építettek helyére,  s akkor nem kellettek örökimádási helyszínek, mert összetartozásban örizték beosztva az emberek a oltáriszentséget, ők jobban bíztak az Úrban, jobban reméltek benne, mint ebben a nagy hitehagyásban a megtévesztésben hipnozisban lévő emberi lények.

https://www.garabandal.it/es/multimedia/album-de-fotos

Refrén: Üdvözlégy Mária, Üdvözlégy Mária, Üdvözlégy, Üdvözlégy, Üdvözlégy, Üdvözlégy Mária (2x)

Isten angyala
Azért jöttem,
hogy figyelmeztesselek;

az Istenanya
beszélni akar veled.
Az égből a földre
Mária el fog jönni
és az emberek, akiket meglátogat.

Refrén

2.O pályázati anya  (a tierna hogyan értelmezhető)
itt láttunk téged.

ezen a helyen

élni akartál.

Láttuk, hogy játszottál

és láttuk, hogy nevetsz,

Megtanítottál minket imádkozni.


Refrén


3. Én vagyok az anyád
és segíteni akarok neked,
reménykedjünk,
bízzatok a szeretetemben.
Nagyon közel hozzám
Meg akarlak tartani,
a Szívem a te otthonod.

Refrén

4. Azért jöttem, hogy figyelmeztesselek
Istentől,

meg kell keresned
az átalakításod.

Jónak kell lenned,

imádkoznod kell

és imádják Jézus Krisztust.


Refrén


5.Outraged az  (az ulrtajado esta hogyan értelemezhető)
Isten teste.
Törődnie kellene
a szerelem utáni vágyakozás.
Gyere a szökőkúthoz
a szentség,
az Eucharisztiában Ő maga.

Refrén

6. Jöjjön és imádkozzon
Urunk.

Szintén meditálni

szörnyű szenvedélye,
hogy elkerülhessék

Isten haragja.
Legyetek jók és imádkozzatok.


Refrén


7. Minden gyermekemnek
Ide jöttem,
a köpenyem alatt
közel állsz hozzám.
Nagyon szeretlek,
Meg akarlak menteni,
A mennyországba akarlak vinni.

Refrén

8. Ó, szeretet anyja
a gyermekeid
idejönnek.


találkozni akarok


Isten fia


és te nekünk adod őt,


Garabandali Mária.

Refrén


9. Te, mint a kristály
visszatükrözi a fényt,
a karjaid elhoznak minket
a gyermek Jézus.
Ó Kármel-hegyi Szűzanya
Garabandal
soha ne hagyj el minket!

Refrén

10.Mária, az Ön tiszteletére
énekelni akarunk,

mi jövünk hozzád
keresve a békédet.

Mosolyogsz az egyik

aki imádkozni jön,

Garabandali Mária.

Refrén


11. Eljövök hozzád
bocsánatot kérve,
Anyai karjaid
vezess el Istenhez.
Veled az oldalamon
Elérem a Szerelmet.
Éljek a Szívedben!

Refrén


12.O Isten Anyja
itt vagyunk
ezen a helyen
általad szeretett.
Terjeszd ki a szereteted
és az anyaság,
Garabandali Mária.

Refrén

Nincsenek megjegyzések: