Hagyd abba a sóhajtozást! Hallottalak. Az én kezem erősebb, mint ellenségemé. Hamarosan vigasztalást nyertek, újból meggyógyítom népemet, és felfrissítem papjaitokat. Helyreállítom oltáraimat, és újjáépítem városaimat. Előbb azonban meg kell fegyelmeznem a törvényteleneket, akik bajnokok a becstelenségben.  Úgy nyelik a hitehagyást, mintha az élet kenyerét ennék. Ha megbánnák bűneiket, még ma megmutatnám jóságomat és nagylelkűen megbocsátanék nekik, de semmit sem hallok tőlük... Hogyan fojthatnám el tüzes haragomat és tarthatnám vissza igazságosságomat, amikor ez a nemzedék nagy tiszteletet nyújt az ördögnek? Engem úgy ismernek, hogy jó vagyok, megbocsátok és nagyon szeretlek benneteket. De ki fordul hozzám ma segítségért e hitehagyók közül, és ki szólít engem "Atyám"-nak?

Így hamarosan tűzvihar fogja elsöpörni ezt a gonoszságot és bűnt. Közületek senki sem ismeri azt a napot. Aki azt mondja, hogy ismeri, az nem tőlem való...
Olyan időben foglak meglátogatni benneteket, amikor legkevésbé vártok, jeltelen órában. Hirtelenül, váratlanul fog meglátogatni benneteket az emésztő tűz lángoló hurrikánja. Amire vártok, az be fog következni. Szólni fogok, és amikor megszólalok, hangom egybeolvasztja a föld elemeit, gonoszságát és bűnét.
Örökké tartó szeretettel szeretlek benneteket. Szavakkal nem lehet kifejezni szeretetemet, de lehet-e Nevemet örökösen megszentségteleníteni?

Amit tenni készülök, bánatot okoz nekem és szomorúsággal tölt el, mert nem lelem örömömet megbüntetésetekben. Nagy bánatomra, tűzzel kell meggyógyítanom benneteket. (VR 19950208)

Dr. Meryl Nass kiemeli, hogy a WHO további hatalomnövekedésének egyik módszere az a koncepció, amelyet 2012-ben, Davosban indítottak útjára. Ez kimondja, hogy az emberi egészséget nem lehet elszigetelten kezelni, hanem figyelembe kell venni az állatok, a növények, a környezet és a vízrendszerek egészségét is… Úgy gondolják, hogy a WHO az állatokat az emberi lények szintjére emeli fel? Nem! az embereket alacsonyítja le az állatok szintjére.

A Szentháromság Hatalma meghalad minden emberi beavatkozást és Szeretetem Kegyelmével elérem az emberiséget, hogy kinyilvánítsam az Igazságot.

Minden, ami agyagból van, fel lesz cserélve egy megújított élettel. Semmi sem örök ezen a Földön. Minden ismét porrá lesz. Mindaz, ami örök, nem a ti világotokból való. Az embert a Saját képmásomra teremtettem. Életet leheltem belé, és ti éltető leheletet kaptatok, és Én leszek Az, Aki azt el fogja venni. Minden Velem kezdődik és Velem is végződik, és senki sem tudja vagy fogja előírni Nekem, hogy Én hogyan egyesítsem gyermekeimet. Ez az Én feladatom és nem a tietek. Terveim – a jó, a rossz és a szerencsétlen lelkek megmentésére – nem lesznek megsemmisítve. Esetleg kárt okozhatnak benne, de nem dönthetik romba soha, mert mindaz, amit mondok, meg fog történni, és amire vágyok, meg fog valósulni.

Én mindnyájatokat ismerlek, mivel Szeretetemből születtetek. Bármilyen legyen is az életkörülményetek, az az Isteni Gondviselésemnek köszönhetően alakult ki, és mindennek oka van. Ti, akik nem ismertek Engem, szintén az Enyéim vagytok, mert Én teremtettelek benneteket. Ti nem egy állati fajból fejlődtetek ki. Ezt elhinni, önmagatok becsapását jelenti, és csak egy eszköz arra – amelyet a csaló ültetett a szívetekbe -, hogy Engem megtagadjatok. Tagadván Engem, Örök Atyátokat, az Örök Üdvösséget tagadjátok. És tagadván Létezésem Igazságát, az örök dicsőség létezésétől fogjátok magatokat elszakítani. Engedjétek, hogy szeresselek benneteket, elfogadván Szavamat és Ajándékaimat, melyeket a legnagyobb Áldozat, Fiam Kereszthalála által adtam a világnak. Életet adtam nektek. Fiam kinyilatkoztatása által Önmagamat adtam nektek. Én, lehajolván hozzátok, megaláztam Önmagam előtettek, hogy legyőzzem a kevélység bűnét. Próféták által tanítottalak benneteket. A szabad akarat Ajándékát adtam nektek, de ti visszaéltetek vele, hogy kielégítsétek a saját bujaságotokat és vágyaitokat. A szabad akarat Ajándékának kettős célja van: hogy megadja nektek a választás szabadságát, hogy ne félelemből, hanem szeretetből jöjjetek Hozzám; és hogy legyőzze az ördög hatalmát. Minden ajándék közül a szabad akaratotokra vágyik a leginkább a Sátán, és minden csalárdságot be fog vetni, csak hogy azt neki odaadjátok. Ez az Én Ígéretem: Meg fogom menteni a lelkeket, még a legreménytelenebb helyzetekben lévőket is, azok áldozatainak köszönhetően, akik szabad akaratuk ajándékát Fiam, Jézus Krisztus által átadják Nekem.

“Uram! Szeretném, ha mostantól az életemben lennél, irányítanád a szívemet. Felajánlom neked a testem. Neked ajánlom magamat. Mindenért, amit értem tettél, áldozatul ajánlom magamat, és így dícsérlek Téged.

Alázatosan megvallom, hogy szükségem van a segítségedre. Szeretném, ha segítenél megújítani az elmém. Add, hogy úgy gondolkozzam, ahogy Te szeretnéd! Bocsásd meg büszkeségemért! Nem szeretnék többet gondolni magamról, mint ami vagyok. Hitemnek növekednie kell. Segíts nekem mérhető célokat kitűzni, amelyeket kezelni tudok! Bocsásd meg, hogy egyedül akarok változni!

Szeretném, ha eltöltenél szeretettel. Szeretném Veled betölteni az életemet. Add, hogy a közösség támogatását élvezhessem! Add, hogy örömömet leljem mások tiszteletében; hogy életemet odaajánljam, hogy Te töltsd be szükségeimet! Benned szeretném a lelkesedésemet növelni. Segíts, hogy örömmel reménykedjek, a szenvedésben türelmes legyek és hittel imádkozzam! Neked ajánlom magam, a nevedben imádkozom. Ámen.”