20230603

40. nap

 

Hamis istenek

2020. 06. 03, Szerda
Álmomban egy elnéptelenedett várost láttam, melynek végén egy szakadék volt. Ferences szerzetesekkel mentem, akik imádkozva keresték az élő embereket. Miközben a kihalt városban haladtunk távolról láttam, hogy a szakadékon túl valamilyen más világ van. Ez a világ dzsungelhez hasonló növényekkel volt tele, amelyből egy nagy hegy magasodott ki. A hegy szikláiból idegen istenségek képmásai voltak kifaragva. Megdöbbentő volt, hogy a hegyen lévő istenségek arcai oly nagyok voltak, hogy az egekig értek. Az égbolt vörös fényben izzott, mint a lemenő Nap során. Úgy éreztem, mintha ez a világ magával akarna sodorni mindent, ami elé kerül. Úgy éreztem, hogy Szent Ferenc volt az a szent, aki a természetben Isten dicsőségét felismerte és nem a természetet imádta Isten helyett.
Jézus: „Gyermekem, az emberiség az idegen isteneket bálványozza. Bizonyos kultúrák még mindig nem hajlandóak elfogadni Engem, mint Megváltót. Bizony mondom neked, hogy a sátán a bálványimádásnak köszönheti a világ feletti hatalmát. Akik nem Engem imádnak, azoknak a lelke haldoklik. Gyermekem, a bűn a társadalmakat is megbetegítette, ami kihat az ember minden környezetére, beleértve a családokat is.”
Uram, az emberek miért hajlanak könnyebben az idegen istenek imádatára? Miért nyitottabbak a New Age felé, miközben Te vagy az egyetlen, igaz Isten?
Jézus: „Gyermekem, az emberek nem akarnak a szeretet törvényei szerint élni. A könnyebbik utat választják, ahol szabadabbnak érzik magukat. A bűn attól csábító, hogy nincsenek benne törvények. Sokan keresik a kapcsolatot a másvilággal, és akarnak tapasztalatot szerezni. Ők nem tudják, hogy a bukott angyalok kihasználják kíváncsiságukat és csapdát állítanak nekik. Ne legyetek kíváncsiak, mert az ördög ez által könnyebben tud az értelmetekbe férkőzni! A kíváncsi emberek hamarabb elvesznek, mint gondolnák. A New Age arra szolgál, hogy az emberek lelkét megkötözze, rabságba taszítsa. Valóban Én vagyok az egyetlen, igaz Isten és ugyanakkor féltékeny Isten is vagyok. Hamarosan lerombolom a hamis bálványokat, amik az ördög praktikáinak részét alkotják.”

Mária Magdolna

Nincsenek megjegyzések: