20230609

45. nap

Robin Monotti azon töpreng, hogyan fogadhattak el annyi hazugságot. A kulcs a mechanisztikus áramlat elhagyásában van, ki kell mondani az igazságot, hogy valaki megmondja a másiknak, hogy mit tegyen, az igazság önmagában még nem az.

Dr. Meryl Nass kiemeli, hogy a WHO további hatalomnövekedésének egyik módszere az a koncepció, amelyet 2012-ben, Davosban indítottak útjára. Ez kimondja, hogy az emberi egészséget nem lehet elszigetelten kezelni, hanem figyelembe kell venni az állatok, a növények, a környezet és a vízrendszerek egészségét is… Úgy gondolják, hogy a WHO az állatokat az emberi lények szintjére emeli fel? Nem! az embereket alacsonyítja le az állatok szintjére.

Malcolm Broussard püspök: Isten közbelép

Az Antikrisztus készen áll a Vatikánra, amikor Hamisprófétát elmozdítják. Mielőtt azonban megengednék neki a mozgást, az eseményeknek előre kell haladniuk.

Az Antikrisztus alig várja, hogy elinduljon – de először meg kell várnunk a fenyítést augusztusban . Aztán jön a harmadik világháború , amit atombombák ledobásával követnek az USA- ban és Ausztráliában . Ausztrália hat atombombát kap Sydneyben és Melbourne-ben a következő 12 hónapon belül.

Isten beavatkozik a háború felénél, mert Kínának meg kell támadnia Európát – Oroszország először szállja meg Európát, Kína pedig hatalmas, 200 milliós haderejét használja a Csendes-óceán megszállására, és megtámadja az USA-t , amelyet megtámadnak, plusz atombombákat.

Kaliforniát megszállják és elszakítják az USA- tól , Hawaii és Japán a tengerbe süllyed. Ausztrália is el fog süllyedni. Túl sok lesz a víz alatt, de egyes részei túlélik.


Tekintse meg ezt a (2) fontos üzenetet:

Jézus Krisztus üzenete Christina Gallaghernek 2023. január 20-án

Leányom, neked adom a népemhez intézett hívásomat: meghallják, de elutasítják az Én és Szeplőtelen Édesanyád hívását.

Azoknak, akik elutasítják hívásomat, mégis sok olyan helyet keresnek, amelyek nem tőlem származnak, azt mondom nektek, emberek, ahogyan Szavam Könyvében utasítást kaptatok: "vizsgáljátok meg a szellemeket", keressétek a jó gyümölcsöt, és ha nem találtok, akkor tudjátok, hogy nem az Én hívásomból származik.

A világ a pusztulás szélén áll, mégis csak arra tudnak gondolni, hogy milyen új üzenet van - hogy beteljesítsék üres szívüket. Éljetek az Én és Szeplőtelen Édesanyátok hívásának üzenetével. Nem lesznek új hírnökök, csak hamisak, akik lelketek pusztulásához vezetnek benneteket.

A csaták már zajlanak, amelyek a világ nagy és végső csatájához vezetnek. Hívlak benneteket, emberek a világon, lássátok és higgyetek. A végső csata háborúja veletek van.

Jöjjetek az Én Imaházamba. Meg fogjátok kapni a Lélek tüzének felkenését lelketek számára, és kegyelmet fogtok találni.

Sokakat lepecsételtem Anyám Házában. Itt az ideje, hogy ti, emberek, megkapjátok az Élet tüzének kiáradását. Ne rohanjatok többé egyik helyről a másikra. Most van itt az ideje, hogy figyeljetek és hallgassatok. Jöjjetek és fogadjátok el azt, amit a világ nem tud nektek adni - a Lélek tüzének életét az örök életért. Azok, akik részesülnek ebből a tűzből, az örökkévalóságig élni fognak. Ennek az ideje most jött el. Hét és fél holdnyi időtök van. Akkor tűz fog hullani az égből.

Ezen a szigeten biztonságban fogtok maradni.

Azok közületek, akik nem hallják meg, és továbbra is egyik helyről a másikra futnak, elpusztulnak.

Túl sokáig hívtam. Szenvedésem óta mélyen kitartok minden lélekért.

A kicsinyekből merítek irántatok való szeretetből. Életüket adják oda ilyen fájdalomban és szomorúságban. Krisztina, az Én kicsikém megkapta a csapásokat, amelyeket a bűnök által okozott bukásotok miatt okoztatok. Adjatok Nekem azzal, hogy gondoskodtok róla. Életét összetörték, bár ő nem érti, hogy szenvedése által mennyi lelket vontam az Örök Életre. Az ő neve be van írva az Élet Könyvébe. (*)

Különleges fiam, Gerard sok szívfájdalmat kapott, amit értetek, bűnös nemzedék, merítettem belőle, de a ti időtök hamarosan kibontakozik előttetek a harmadik világháborúhoz vezető viszály. A világ legtöbb lakója alszik, míg sokan mások nem hisznek, és futnak, hogy megtaláljanak Engem itt vagy ott. Én Anyám házában vagyok: ott megtalálhattok Engem. Egyházam - szabadulása már közel van. Az antikrisztus hatalma csúcsán van, és a világ népe, amelyet Vérem váltott meg, a legsötétebb szellemeket követi, és ahhoz fut, aki az antikrisztus. Rövid az időtök, mielőtt Kezetek átjön az égen, és a tűz lezuhan, és sokakat felemészt.

Ó sokak hamissága, akik egységben vannak Papságomban, de nem állnak ki az Igazságért és nem táplálják bárányaimat!

Halljátok meg hívásomat most, mielőtt túl késő lenne! Jöjjetek Anyám Házába, és fogadjátok el a Lélek tüzének leggazdagabb felkenését.

Távozzatok azokról a helyekről, amelyek nem igazak, és nem rendelkeznek az ajándékok bizonyítékával.

Szentséges Szívemből való kicsikém, megáldalak téged az Atya, Bennem az Ő Fia, Jézus és a Szentlélek nevében.

(*) Krisztina neve valójában szó szerint azt jelenti: "felkent" és "Krisztus követője".

 

A magyarázatot Shelly Anna látnok adja

Hozzászólások (0)

Üzenet Szent Mihály arkangyaltól, amelyet szeretett Shelley Annának adott 2023. április 6-án

Az álom után ezt az üzenetet kaptam Szent Mihály arkangyaltól. Ahogy a szárnyak tollai beárnyékolnak és megvédenek a tüzes törmeléktől, hallom Szent Mihály arkangyal szavait.

Isten szeretett népe

Őrizd meg lelketeket Urunk Szentséges Szívének áthatolhatatlan határain belül, ahol nincs árnyék, csak fény.

Sötétség borítja be a holdat, ami miatt nem fejezi be ciklusát a meghatározott időben.

Jön a tűzeső , amely megváltoztatja a hitetleneket és a gonoszokat. A halál el fog menekülni előlük. Maradj bent, és ismerd el őrangyalaidat, akik megvédenek téged.

Gyújtsanak meg az áldott gyertyák, és imádkozzátok Boldogasszonyunk Fény rózsafüzérét . A legerősebb fegyver a sötétséget telítő gonoszság ellen. Mindig tartsd magadnál az áldott szentségeket , amelyek erősítik hitedet és kiegészítik páncélodat.

Isten szeretett népe

Itt az ideje, hogy Isten fegyverzetével védjétek magatokat, és imádságos kezekben forgassátok lelki fegyvereiteket. Legyenek szüntelenül imáitok! Ahogy belépsz a nyomorúság idejébe, ahol leszáll a sötétség.

Nyújtott kardommal angyalok sokaságával állok készen, hogy megvédjelek benneteket az ördög gonoszságától és csapdáitól, akinek kevés napja van. Így szól éber Védelmeződ.

SZENT BIBLIA

„Tűzzel jön az Úr, és szekerei olyanok, mint a forgószél; haragját dühvel, feddését pedig tűz lángjával hajtja le. Mert tűzzel és kardjával tesz ítéletet az Úr minden népen, és sokan lesznek, akiket megölt az Úr." Ésaiás 66:15-16

Mikeás 7:18

„Ki az az Isten, mint te, aki megbocsátja a hamisságot, és elhárítja öröksége maradékának engedetlenségét? Nem őrzi meg örökké haragját, mert gyönyörködik a szerető kedvességben.”

Douay-Rheims Biblia

„És azokban a napokban keresni fogják az emberek a halált, de nem találják, és meg akarnak halni, és elszáll tőlük a halál.” Jelenések 9:6

Máté 24:29

„De mindjárt azoknak a napoknak nyomorúsága után a nap elsötétül, és a hold nem ad fényt, és a csillagok lehullanak az égről, és megrendülnek az egek erői.”

Ezékiel 32:8

„Az ég minden fényét elsötétítem feletted. És sötétséget vet a te földedre, így szól az Úr Isten."


Szuperhold – 2023. augusztus 1

Szuperhold – 2023. augusztus 1

„Fekete Hold” – 2023. augusztus 16., 17., 18

2023. augusztus 162023. augusztus 172023. augusztus 18

https://beloved-shelley-anna.webador.com/a-blackness-will-cover-the-moon-a-dream-and-message-from-saint-michael-the-archangel

Hét és fél hold van a Christina Gallaghernek adott üzenet idejéből. Az idő 2023 augusztusában jár le .

https://littlepebble.org/2023/05/30/god-will-intervene-30-may-2023/

BKP: Csak az imamozgósítás gátolja meg a bergogliánus szektát abban, hogy Prágát és az európai kontinenst átok alá vonja

Ma, 19 óra körül Jézus megérkezett, amit mondott. Ő fehérben van, és a Szentháromság a Szűzanyával van vele. Megáld engem + Az Atya és a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen

„Ma nagyon fontos üzenetem van az emberiség számára, mert a világ sötétségbe megy, és az emberiség elfelejtette, mi a jó, és az éjszakába jár.

A világ belemegy a harmadik világháborúba . Oroszország hamarosan bemegy más NATO-nemzetekbe, azt állítva, hogy ezek a nemzetek provokálják.

Korábban már mondtam nektek, hogy az emberiség gyorsan hadviselésbe kezd, mert az emberiség elfelejtette kinyitni a szívét és imádkozni.

A NATO-t figyelmeztették, hogy készüljön fel, mert Oroszország ugyanúgy megtámadja, mint Ukrajnát .

Először Oroszország támadja meg Európát, Kína pedig meg fogja támadni a szabad nemzeteket, Észak -Korea pedig Dél-Koreát és Japánt .

Oroszország és Kína egyaránt nukleáris fegyverekkel támadja meg Amerikát , először egy haditengerészeti hajó megtámadásával a Kína és Tajvan közötti szorosban.

Gyermekeim, ne feledjétek, hogy ezt már régóta mondtam nektek, ezért arra kérem gyermekeimet, hogy nagyon keményen imádkozzanak, mert a világ sok szomorúságba fog kerülni.

A Nagy Figyelmeztetés követi, elhozza a sötétség három napját , amikor az elit és a megvilágosodott személyek közül sokan a feneketlen gödörbe kerülnek, és sok lélek kerül a sötét birodalomba.

De ne feledjétek édes gyermekeim, hogy a Közel-Kelet ki fogja hozni a Spanyolországot és Franciaországot megtámadó háborút . Ne feledje, hogy mindezt olyan régóta elmondtam neked.

Ott egy aszteroida várja, hogy bánatát a világra hozza. Hamarosan, nagyon hamarosan, mivel sok ország szenvedni fog, és sok nagy város el fog pusztulni.

Imádkozzatok Nagy-Britanniáért , mert annyi időt töltenek a Királyi Házzal , de az igazi kérdés, amit meg kell vizsgálni, az, hogy az ország hogyan bánik a szegényekkel és azokkal a dolgokkal, amelyek Isten gyermekeinek életét irányítják.

Franciaország , Franciaország, olyan büszke lettél. Gondoljunk csak arra, milyenek voltak Franciaország népei a múltban. Itt az ideje, hogy felvegyétek Szent Anyám gyöngyeit , és imádkozzatok a Szent Uralkodóért, hogy jöjjön el, hogy visszahozzon benneteket ahhoz a hithez, ami egykor volt.

Imádkozzatok édes gyermekeim, mert nagyon szomorú napok jönnek

Nemsokára olyan esemény következik, amely sokkolja a világot. Kérlek, imádkozzatok drága gyermekeim.”

A mi Urunk megáldott engem + és a Szentháromság és a Szent Szűzanya és Szent Mihály megáldott +

Ez most nem annak az ideje, hogy leboruljatok és sírjatok. Ez az üdvösségetekért folytatott harc ideje.

Felszólítok minden Keresztény Egyházat, Klérusom tagjait és mindazokat, akik az életüket Nekem, Jézusuknak szentelték, hogy hallják meg kérésemet:

Sohase  hagyjátok el Tanításaim igazságát.

Sohase  hagyjatok el Engem.

Sohase hagyjátok el Egyházamat. Mert Én vagyok az Egyház.

Sohase hagyjátok el Testemet, mert Én vagyok az Élet Kenyere.

Sohase fogadjátok el a hazugságokat, amelyeket hamarosan elültetnek köztetek, hogy kiszorítsa Egyházamat a Földön.

Itt a felkészülés ideje.

Nektek mindig azokat a szabályokat kell követnetek, amelyeket az Utolsó Vacsorán Apostolaimnak tanítottam.

Nektek most gondoskodnotok kell arról, hogy minden rendben legyen, mielőtt a támadás elkezdődik.

Mert hamarosan lehetetlennek fogjátok találni, hogy egy hamis tant kövessetek, amelyet az előtettek álló förtelemmel rátok kényszerítenek.

Most vegyétek figyelembe Szavaimat, mert hamarosan látni fogjátok az Igazságot.

Azoknak, akik elég bátrak ahhoz, hogy hitük ezen üldöztetését kiállják, azt mondom: nektek most kell elkezdenetek tervezni.

Azoknak pedig, akiknek nincs elegendő erejük az Antikrisztus és a hamis próféta uralkodásával megküzdeni, azt mondom: boruljatok térdre és kérjetek Engem, hogy segítsek nektek.

Én vezetni foglak benneteket új vezetőim által, akik közületek fognak kiemelkedni, és akiket az Én Két Tanúm fog vezetni.

Hénok és Illés, akik jelen vannak Keresztény Egyházamban a Földön és Izrael Házában, hamarosan hatással lesznek az Evangélium igehirdetésére az egész világon.

Ne féljetek; mert egyedül csak az Örök Élethez vezető ösvény követése által üdvözülhettek.

Amennyiben a Hamis Próféta ösvényét követitek, akkor ti nemcsak elvesztek Számomra, hanem az ártatlan lelkeket is a Pokol útja felé vezetitek.

Legyetek bátrak, felszentelt szolgáim.

Fogadjátok el, hogy Visszatérésem Ideje a küszöbön áll. Nincs vesztegetni való időtök.

Egyedül csak Isten alkothat ilyen csodát – az Élet Ajándékát.

Egyedül csak Isten adhat Örök Életet nektek, ahol a halál már legyőzetett és vele együtt minden gonosz.

Várakozással kell a jövő felé néznetek. Meg kell próbálnotok hallgatni ezekre az Üzenetekre, mert ez lesz a ti mentőövetek, amelyre szükségetek lesz, mivel az elkövetkezendő napok egyre sötétebbek lesznek.

Ha a bizalom hiánya miatt most nem tudtok válaszolni Nekem, Én segíteni fogok nektek, ha hívtok Engem. Kérjétek a Bizalom Ajándékát a Keresztes Imahadjárat ezen imája által:

A Keresztes Imahadjárat (109.) imája a Bizalom Ajándékáért

Ó, drága Jézus,

Segíts, hogy bízzak Benned.

Hogy bízzak azon Ígéretedben, hogy újra eljössz.

Hogy elfogadjam Második Eljöveteled Igazságát.

Hogy bízzak az Atya Ígéretében, midőn azt mondta, hogy átadja Neked Királyságodat.

Segíts nekem, hogy bízzak Tanításaidban,

Azon Tervedben, hogy megmented a világot.

Segíts nekem, hogy Kegyesen elfogadjam Ajándékaidat.

Segíts nekem, hogy bízzak Benned, hogy megszabaduljak félelmeimtől és így lehetővé tehessem Szeretetednek, hogy elárassza szívemet és lelkemet. Ámen.

Ó, mennyire szeretnélek megvigasztalni benneteket, megkönnyíteni a félelmeteket, aggodalmaitokat és gondjaitokat. Mennyire szeretném fájdalommentessé tenni az átmenetet, amennyire az csak lehetséges; hogy ne kelljen szenvednetek a fenevad kezétől, kinek munkálkodása Isten ellenségein keresztül lesz felismerhető.

Ha teljesen megbíztok Bennem és átadjátok magatokat Irgalmasságomnak, akkor Én ünnepélyesen megígérem nektek, hogy Irgalmasságom le fogja rövidíteni azt az időt, amikor az emberi szenvedés azok gonoszsága miatt növekszik meg, akik szenvedést akarnak okozni nektek.

Megígérem, hogy a csodák által történő Beavatkozásom fel fogja ébreszteni azokat, akiknek a legnagyobb szükségük van a segítségre – hogy ráébredjenek az Igazságra. Amikor Isten Igazságát elfogadják – akik nem igazán értik azon Ígéretemet, hogy újra eljövök, de elfogadják azt a szívükben -, akkor a szenvedés enyhülni fog, és Én irgalmas leszek a lelkek milliárdjaihoz.

Mindazonáltal a Belém vetett bizalmatok segíteni fog nektek, hogy meglássátok az Igazságot. Ha elfogadjátok az Igazságot, akkor elfogadjátok Új Királyságom kulcsát is.Amíg Templomaim oltárain nagy dicsőségben őrzik Szent Eucharisztiámat, addig élet lesz. Nélküle pedig sötétség lesz. Ahol Én nem vagyok jelen, ott nincs Világosság. Világosságom nélkül nincs semmi, csak a lélek sötétsége. Nincs béke. Nincs szeretet. Nincs remény. Nincs élet.

Amikor a csaló kijelenti, hogy ő, Én Vagyok, akkor az óra elkezd ketyegni, és aztán az ég fülsüketítő búcsúszava és mennydörgése kinyilvánítja Visszatérésemet. Akkor a világ meg fogja érteni Ígéretem Igazságát, hogy végre visszatérek visszakövetelni Királyságomat, és hogy egységet hozzak Egyházamnak, Igaz Egyházamnak – azoknak, akik minden megpróbáltatáson és szenvedésen át hűségesek maradtak Hozzám.

Semmi sem diadalmaskodhat Egyházam fölött, mert az Én Vezetésem és irányításom alatt bevehetetlen marad a fenevad és mindazok számára, akik a saját érdekük miatt árultak el Engem.

Hallgassátok most meg Ígéretemet. Mindaz, amiről azt mondtam, hogy meg fog történni: meg fog történni. Mindaz, amit megígértem nektek: be fog teljesedni. Mindaz, ami az Enyém, a tietek is. Ti mindannyian Hozzám tartoztok. Kapaszkodjatok Belém, mintha ettől függne az életetek, mert Védelmem nélkül nagy tévedésbe fogtok esni, és ez kettészakítaná a Szívemet. Soha ne hagyjatok el Engem cserében azért, aki utál benneteket. Én sohasem foglak elhagyni benneteket, mert nagyon szeretlek titeket. Én húzlak Magam felé benneteket, ti pedig még mindig vonakodtok. Miért? Mitől féltek? Nem tudjátok, hogy az Enyéim vagytok, és hogy ez egy természetes születési jog? Támaszkodjatok Rám, szeretett követőim, mert hamarosan elveszettnek fogjátok érezni magatokat, és nem fogjátok tudni, hogy hova forduljatok. És Én várni fogok, hogy elhozzam nektek Szeretetemet, és hogy vigaszt nyújtsak nektek.

Jöjjetek. Ne féljetek Tőlem. Én egyedül csak Szeretettel jövök, hogy az Én Békémet hozzam nektek.

Világosságom látást hoz nektek.

Szeretetem reményt hoz nektek.

Szívem vigasztalást nyújt nektek.

Kezem meggyógyít benneteket.

Szemeim látnak titeket.

Sebeim vonzanak benneteket.

Testem táplál benneteket.

Fájdalmam a ti fájdalmatok.

A ti fájdalmatok az Én fájdalmam.

Irgalmam meg fog menteni benneteket.

Szavam a Királyságomhoz vezető utatok.

Dr. Tenpenny azt mondja, hogy amikor majd a világ tömegesen megérti, hogy ez a gyilkos kampány, a világ elnéptelenítését, mikrocsipek beültetését, a központi bank által bevezetendő digitális valutát és az emberiség rabszolgasorba döntését célozza, reméli, hogy olyan lesz, mint a versenyfutás a cél felé, ha „ők” előbb érnek be, akkor rabszolgaként bezárnak bennünket, de ha mi érünk be, akkor ezt nem engedjük, és letartóztatjuk őket.

Nincsenek megjegyzések: