20230604

41. nap Három napon keresztül mindenki magáról beszél lelki útmutatások alapján a csoportvezetőikkel adok hogy adhassak alapján

Az én prófétáim szava az én szájamból származik, éget, mint a tűz, és egyetlen képmutató sem szereti. Kimondott szavam összetör, mint a kalapács, megüti a megkeményedett szíveket, és összetöri őket. Hogyan mondhatnám, hogy kezd kirügyezni a béke, amikor országaitok gonoszságba merültek, és férgek rágják a holtakat? Hogyan mondhatnám, hogy szíveteket megindította a szeretet, amikor kétszínű nyelvetek Lelkemet káromolja? Országaitok tele vannak vallás iránti hűtlenséggel , nem, ők nem tisztelnek engem mint Atyjukat, hanem mindenkor tiszteletlenek irántam... és rátok szakadt az éjszaka anélkül, hogy észrevettétek volna. Úgy kúszott végig az egész földkerekségen, mint a halál. Hogyan mondhatnám: "Ti megdicsőítitek Nevemet", hogyan mondhatnám: "Ti megszentelitek Nevemet", amikor egész lényetek éjszaka? Egyik angyalt küldöm a másik nyomában, hogy visszhangozzák szavaimat és áttörjék süketségeteket. Ó... de közületek milyen sokan ítélitek meg őket emberi mérték szerint, mert megkeményedett szívetek miatt semmi sem hatol belétek. Valóban itt van az az óra, amikor a halál üldözőbe veszi az életet. Elűzitek angyalaimat birtokaitokról, amelyek valójában az én birtokaim. Durván bántok velük, mint a gonosztevőkkel. Minden eddiginél elszántabban igyekeztek megölni lelküket és az én Lelkemet, és azt gondoljátok, hogy szent kötelességeteket teljesítitek irántam. De nem lesz hatalmatok felettük, mivel élet minden szó, amit kiejtenek, és az élet erősebb a halálnál, a szeretet hatalmasabb a gonoszságnál, mert az én Lelkem az ő Szent Társuk, és Ő kíséri angyalaimat. Ezért bárhová mennek angyalaim, Lelkem is velük van. Kezdettől fogva arról szól üzenetem, hogy szeressétek egymást, engesztelődjetek ki az én szeretetemben, hogy szentül éljetek és megszenteljétek Nevemet. Az én üzenetem még mindig ez, de olyan kevesen követtétek... Miért ragaszkodtok annyira ehhez a múló világhoz? Arra tanítottalak, hogy ne aggódjatok életetek miatt! Vajon nem gondoskodnék életetekről ? (Mt 6,25) Felékesíteném lelketeket, ha engednétek. Amióta ez az üzenet elkezdődött, sohasem hagytam fel azzal, hogy hívjalak, térjetek vissza hozzám és változtassátok meg életeteket! Elégtételt, bűnbánatot és virrasztó imát kértem. Tömjént kértem tőletek, tömjént a szívetekből. Ó bárcsak tudnátok, milyen hatékony és ékesszóló lehet imátok, ha a szívetekből fakad! Imátok meg tud dönteni minden gonosz birodalmat ebben a világban, gyökerestül ki tudja tépni a gonoszságot, és le tudja törni a tíz káromlás az Tízparancsolat ellen, amely most elnyeli gyermekeimet és a világot! Imátok le tudja győzni a gonosz erőket, bár ezek az erők hatalmasok. Tömjénetek, a szívből fakadó imátok meg tudja tisztítani e világot. Mondom nektek, ne engedjetek pihenést magatoknak, nehogy próbára legyetek téve! Legyetek olyan éberek, mint még sohasem! Nem foglak elhagyni benneteket, veletek vagyok. Azért vagyok veletek, hogy erőt adjak, nehogy kihagyjon lélegzetetek. Veletek vagyok, én sarjaim, és csak arra várok, hogy kegyes lehessek hozzátok és átültethesselek benneteket gyönyörűségem kertjébe. Látjátok, magamra vállalom ügyeteket, megvédelek, nehogy elnyeljen benneteket az ellenség. (VR 19940413)

Volt egyszer egy király aki hetente, egy bizonyos napon, körbejárta kiséretével a fõváros utcáit. Ilyenkor, ha látott egy szegény embert vagy egy koldust, odadobott neki egy aranypénzt. Egyik alkalommal, amikor így körbejárt a városban, meglátott egy koldust, aki ott ült a föld porában, mellette a szatyrával. A király leszállt a hintójáról és egész az kiséretével odament a koldushoz. Ekkor nem dobott oda a koldusnak egy aranyat, ahogyan szokta, hanem lehajolt hozzá és szótlanul eléje nyújtotta a kitárt tenyerét. A koldus meghökkenve nézte a király üres tenyerét. De mivel a király kitartóan tartotta a tenyerét, a koldus rájött, hogy a király nem adni akar, hanem kérni. Ekkor, zavarában, nem tudta, hogy mit tegyen. Mit adjon ő a királynak? Ott volt a szatyrában egy maroknyi rézpénz, amit összekoldult lisztre meg olajra. Kényszeredetten belenyúlt a szatyrába, kikotort egy rézpénzt és a király tenyerébe tette. A király megnézte a rézpénzt, megköszönte, majd kiséretével visszament a hintójához és továbbhajtott. A koldus zavarodottan ment haza... Este, amikor kiborította a szatyrát, a rézpénzekkel együtt egy aranytallér is kigurult az asztalra. A koldus meglepetten bámulta az aranytallért, majd megértette, hogy azt a királynak adott rézpénzért kapta. Ekkor a fejéhez kapott és sajnálkozni kezdett. Miért is nem adta oda a királynak az összes rézpénzét?... Igen. Így van az életben is… Amennyit odaadunk a miénkbõl Istennek, Õ annyit változtat arannyá, azaz romolhatatlan kinccsé. Adjuk hát át Istennek a szívünket, az életünket és mindenünket és Õ majd arannyá változtatja azokat...
https://tanusagtevo.blogspot.com/2023/05/add-at-mindenedet.html



Megpróbáltatások

Kedveseim, amikor meglátogat benneteket a Szentháromság, legyetek figyelmesek szent tanítására. Mindig úgy jelentek meg színe előtt, hogy rengeteg ajándékkal halmoz el titeket. Ezt úgy tudjátok felismerni, hogy olyan ajándékok kezdenek működni bennetek, veletek, és általatok, amire azelőtt még gondolni sem mertetek. Mindig újabbak és újabbak bontakoznak ki, ha engeditek úgy működni bennetek ajándékait, ahogyan azt Ő szeretné. Van, akit a megpróbáltatásokon keresztül erősít meg, hogy vajon akkor is kitart-e mellette és nem vonja-e vissza ilyenkor sem Isten iránti szeretetét. Az ilyen lélek képes nemcsak felismerni, hanem meg is érteni mit jelent számára a megpróbáltatás vihara. Ez is kegyelem, mert fel tudjátok áldozni magatokat a megpróbáltatások oltárán. Rengeteg kincs származik ezek felajánlásaiból. Bízzatok és tartsatok ki mindvégig, mert nagy lesz a jutalmatok a mennyben!
2013. 06. 04. Anna Terézia

https://engesztelok.hu/lelkielet/megprobaltatasok

 

Gyermekeim, gondoljatok elkövetkezendő boldogságotokra, mert ez a Földön eltöltött idő csak egy töredéke annak az időnek, amit a létezésetek során meg fogtok tapasztalni.

Félre kell dobnotok minden, Szavaim ellen felhozott érvet azok részéről, – akik szent lelki dolgokban való szakértelmükkel büszkélkednek.

Az ő lelkükben nincs jelen a Szentlélek, mert a büszkeség bűne miatt nem méltók rá.

Ahogyan az oszlophoz kötve elszenvedtem a megostorozást, ugyanúgy fogok ismét szenvedni, amint Szent Szavamat most gyűlölködve félredobják azok, akik biztosítani akarják Szent Szavam elutasítását.

Ezeknek a lelkeknek a következőket mondom: Ha nem fogjátok elfogadni Irgalmasságom Kezét, hogy megmentsem az emberiséget, miért van ilyen gyűlölet a szívetekben?

Nem tudjátok, hogy a gonosz kísért benneteket, aki meg akar vakítani az Igazsággal szemben?

A gyűlölet, a rágalom, a sértés nem Tőlem származik. Ha megengeditek, hogy ezek a gonosz bűnök legyőzzenek benneteket, akkor ti nem szerettek Engem.

Mennyire megsebeztek Engem!

Mennyi szenvedést okoztok Nekem!

Most épp úgy megostoroztok Engem, ahogy első alkalommal is megostoroztak.

Mégis azt mondjátok, hogy ti az Én szent tanítványaim vagytok.

Ti vagytok az oka nagy szomorúságomnak.

Követőimnek azt mondom: hagyjátok figyelmen kívül ezeket a gúnyolódásokat. Ne szólaljatok meg, és ne törődjetek azokkal, akik haragot, gyűlöletet mutatnak, és ugyanakkor állítják, hogy szeretnek Engem.

Hogyan szerethettek Engem, ha nem mutattok szeretetet és türelmet egymás iránt?

Képmutatók vagytok, ha az Én Nevemben másokat ostoroztok.

A gorombaság folytatódik, de enyhülni fog a Nagyfigyelmeztetés után, amikor ezek a lelkek rádöbbennek elkövetett hibáikra.

Sírni fognak és szenvedni ezért, de Én megbocsátok nekik, mert szeretem őket.

Sokan azonban nem fognak bűnbánatot tartani. Ezek rettenetes szenvedést okoznak majd, és üldözni fogják prófétáimat, a végidők prófétáit. Egy pillanatra sem fogják abbahagyni. Mindenféle sértést, bántalmazást és támadást zúdítanak majd rájuk az Én Nevemben, Jézus Krisztus, az Emberfia Nevében.

Ők a végsőkig meg fognak tagadni Engem, a mai időkben adott Szent Szavamért.

Az után ők még kapnak időt, hogy elfogadják az Igazság Könyvét.

Vagy elfogadnak majd, vagy visszautasítanak Engem.

Azután összegyűjtöm mindazokat az alázatos lelkeket, akik szeretnek Engem; és az Új Ég és Új Föld összeolvad.

Azok, akik még továbbra elutasítanak Engem, a Pokol Tüzére lesznek vetve.

Még egy utolsó alkalommal eljövök, hogy megmentselek titeket.

Nyissátok ki szíveteket, és lássátok, hogy Én Vagyok az, Jézus, aki most hív benneteket.

Ha nem tudjátok ezt meglátni, akkor sok imádságra van szükségetek, hogy a Szentlélek valóban beléphessen a lelketekbe.

Emlékezzetek azokra, akik a Szentlélekkel vannak megáldva, ők nem sértegetnek másokat, nem rágalmaznak senkit, és nem terjesztenek gyűlöletet Isten gyermekei iránt.

Ők nem akarják ellenőrizni Isten gyermekeit.

Ők nem szegik meg a Tízparancsolatot.

Járjatok emelt fővel és magabiztosan meneteljetek előre, mert ez a csata le fogja győzni a gonoszt és a csaló által elültetett hazugságokat, melyek szörnyű sötétséget vetnek az ártatlan emberekre, akik nem látják azt, ami valójában történik.

Azokhoz szólok, akik úgy találják, hogy nincs erejük vagy bátorságuk a folytatáshoz: kérlek benneteket, ne féljetek, mert Én különleges Kegyelmeket adok nektek, ha a Keresztes Imahadjárat ezen imáját (108) imádkozzátok:

Felkapaszkodás a Kálvária Hegyére

Jézus, segíts nekem, hogy bátorságra és merészségre találjak, és legyen erős idegzetem felállni, hogy számítani lehessen rám; hogy csatlakozni tudjak Maradék Hadseregedhez, és hogy meg tudjam mászni ugyanazt a Kálvária hegyet, amelyet Neked is át kellett élned bűneimért.

Adj nekem erőt, hogy hordozni tudjam Keresztedet és Terhedet, hogy így segíthessek neked lelkeket menteni.

Szabadíts meg gyengeségemtől.

Oszlasd el a félelmeimet.

Zúzd össze minden kétségemet.

Nyisd meg szemeimet az Igazságra.

Segíts nekem és mindazoknak, akik válaszolnak Hívásodra, hogy hordozzák a Keresztedet, hogy mély és alázatos szívvel kövesselek Téged, és hogy példamutatásom által mások is összeszedjék bátorságukat és hasonlóképpen cselekedjenek. Ámen.

Mivelhogy nekem, mint az Üdvösség Anyjának, minden hatalom megadatott arra, hogy összezúzzam a kígyó fejét, ez azt jelenti, hogy az ő hatalma gyorsan fog gyengülni. Ez az oka annak, amiért is ő, a gonosz, megveti ezt a Medált, és minden lelket, akiket megfertőz, arra fog felhasználni, hogy ocsmányságokat ordítsanak és harcoljanak ellene. Nektek figyelmen kívül kell hagynotok a gonosz lelket minden alkalommal, és az elkövetkezendő években ezen a különleges napon különleges Kegyelmekért kell imádkoznotok hozzám, szeretett Édesanyátokhoz. Ezt a napot: 2014. június 4.-ét az „Üdvösség Anyja” Ünnepének nyilvánítom. (Ezentúl), ezen a napon, amikor az alábbi imát imádkozzátok, közben fogok járni minden egyes lélek nevében az Üdvösség Ajándékáért, különösen azok számára, akik nagy lelki sötétségben vannak.

A Keresztes Imahadjárat 154. Imája: Ima az Üdvösség Anyja ünnepére

Ó, Üdvösség Anyja, ma, ezen a napon, június 4 – én, az Üdvösség Anyja Ünnepén, a következő lelkeket helyezem eléd: – Nevek felsorolása -.

Kérlek, részesíts engem és mindazokat, akik tisztelnek téged, drága Édesanyám, és azokat is, akik szétosztják az Üdvösség Érmét, a védelem minden formájában a gonosszal és mindazokkal szemben, akik elutasítják szeretett Fiad, Jézus Krisztus Irgalmasságát és mindazon Ajándékokat, amelyeket Ő örökségül az emberiségre hagy.

Imádkozz, drága Édesanyám, hogy minden léleknek megadassék az Örök Üdvösség Ajándéka. Ámen.

Gyermekek, gondoljatok arra, amit már mondtam nektek: mindig hívjatok Engem, Édesanyátokat, hogy a nagy szükség idején segítségetekre jöjjek. Én mindig közben fogok járni értetek, hogy békét és vigasztalást hozzak nektek azon igyekezetetekben, hogy közelebb kerüljetek Fiamhoz.

Ma, az „Üdvösség Anyja” Ünnepe lesz az utolsó ünnepnap, amelyet nekem, az Isten Anyjának szentelnek.



A helyes döntés

Kedveseim, ragyogja be a Szentháromság fénye életetek minden napját, hogy lépteitek az Ő világosságában haladjanak. Figyeljétek a Szentlélek útmutatásait, mert megadja a helyes döntéshez szükséges kegyelmeket, hogy Istennek tetsző módon cselekedjetek! Kérjétek minden helyzetben a segítségét, hiszen nélküle rossz irányban haladnátok, és az ellenség kihasználná ingadozásaitokat. Viszont ha vele indultok el, sőt egészen beleálltok szent akaratába, akkor csodálatos dolgokra lesztek képesek. A Szentlélek sugallatait, a belső csend megteremtésével lehet felfedezni, amit merész bátorsággal követhettek. Minden indítás jó, ha előmozdítja Isten nagyobb dicsőségét és az alázatban gyökerező lemondások létráján halad. Figyeljetek és bátran cselekedjetek!

2012.06. 05.           Anna Terézia

https://engesztelok.hu/lelkielet/a-helyes-doentes



Növekedjen köztetek Isten országa.


Kedveseim, ahogy megnyíltok a Szentháromság személyei felé, úgy nyíljatok meg testvéreitek felé is. Ugyanis, ahogy megtapasztaljátok Isten felétek való közeledését, úgy kell nektek is megnyílnotok testvéreitek felé. Azért nem kell félnetek, mert a Szentlélek megmutatja nektek, hogyan és milyen módon tegyétek ezt. Csak figyelnetek kell a benső indításokra, és akkor bátran el tudtok indulni mások felé. Amilyen mértékben közeledtek Istenhez, olyan erővel sikerül másokat megnyernetek az isteni szeretetnek. Ez azért fontos, hogy erősödjön és növekedjen testvéri közösségetek. Bizalommal hallgassatok mindenkire, akit megmutat nektek a Szentlélek. Mindig azon legyetek, hogy erősödjön és növekedjen köztetek Isten országa. Ha jól megértitek ezt a felhívást, már itt a földön mennyei boldogság részesei lehettek. Vigyázzatok, és ne rontsátok el közeledéseteket azzal, hogy az ellenség hangjára figyeltek. Mert bizony azon mesterkedik, hogy tönkretegye minden kezdeményezéseteket. Csak higgyetek és bízzatok, a Szentháromság jelenléte megerősít titeket.

2013. 06. 05. Anna Terézia

https://engesztelok.hu/lelkielet/noevekedjen-koeztetek-isten-orszaga

Nincsenek megjegyzések: